Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangsmor og gleder meg veldig til å møte barnet mitt ❤️

Lurer på om noen har en gøy å historie å dele om barnet sitt 😊 

Anonymkode: d94ef...5cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når babyen min var ca 6 uker vekket hun meg klokken 6 om morgenen og sprut gulpet over hele meg, ansiktet, brystet, armene. Og så snudde hun seg og smilte det største smilet i hele verden, da hadde hun nettopp begynt å smile. Kunne liksom ikke gjøre noe annet en å le. 

Anonymkode: 7805e...8a7

• Liker 3
Skrevet

Førstegangs her også! 

Baby er ofte med meg og gjør husarbeid, da sitter han i tripp trapp stol med nyfødtsete. Stod foran et speil på badet og vasket og hadde ryggen til baby. Så får jeg øye på baby i speilet. Han sitter da og ser på meg (ryggen min) med det største gliset og kjærlighet i blikket. Jeg smeltet helt ❤️ Hadde aldri trodd jeg kom til og bry meg om sånne småting, men fy så det varmer hjertet. Hver morgen når han våkner er han blid som en sol, ligger og gliser i sengen og ler når jeg prater til han. Helt umulig og ikke bli glad av selvom man har sovet lite. Han er bare 3 måneder. Ååå disse små altså ❤️

Anonymkode: e0362...2bc

• Liker 2
Skrevet

Ungen min ELSKER å kle på seg, ta ut av oppvaskmaskinen, dyr og å lese bøker. Sier masse dyrelyder, hadet når hun skal gå og elsker å være ute. Er rett over året. Favoritten er når hun plukker en stein og gir den til meg. «Akkakk» = takktakk😍

Mammarollen er fantastisk, gled deg❤️

Anonymkode: 75c2d...342

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg sånn! ❤️❤️ 

-ts 

Anonymkode: d94ef...5cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...