Gå til innhold

Hvilken film er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en film som foregår i verdensrommet. Tror de var på planeten Mars. Husker lite fra filmen annet en at skumle ting skjer og på et eller annet tidspunkt så ser noen av de gjenlevende hodene til sine kolleger på påler utenfor basen eller noe slikt. Vil tro den er fra 90tallet en gang. 

Anonymkode: c217c...ac7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på jakt etter en film som foregår i verdensrommet. Tror de var på planeten Mars. Husker lite fra filmen annet en at skumle ting skjer og på et eller annet tidspunkt så ser noen av de gjenlevende hodene til sine kolleger på påler utenfor basen eller noe slikt. Vil tro den er fra 90tallet en gang. 

Sikker på du ikke mener komedien "the Martian" fra 2015?

Skrevet

Slik TS beskriver filmen så er det ihvertfall ikke The Martian fra 2015.

Skrevet

Kan det være " mission to mars?" Film fra 2000

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Rimelig sikker på at det ikke er denne ja :ler: Dette er en film jeg så som barn. 

12 minutter siden, Gravidnr1 skrev:

Kanskje? Jeg ble ikke sikker ut i fra trailer, men fant den på streaming så har satt den på nå for å se 👍🏻

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på jakt etter en film som foregår i verdensrommet. Tror de var på planeten Mars.

Kom på en ting da jeg sto i heisen. Hvis det at handlingen er lagt til Mars er å være i verdensrommet, så er det å være på jorden det samme. Altså at alle filmer hvor handligen er lagt til jorden, er filmer hvis handling er lagt til verdensrommet. Ville bare påpeke det.  

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mars Attacks

Anonymkode: 00cd1...6fe

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Haha

Skrevet

Dune?

Anonymkode: ca8ed...46e

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha

Link?

Skrevet
2 timer siden, Gravidnr1 skrev:

Denne var det ikke. Kjekt gjensyn med en film jeg hadde glemt eksisterte om ikke annet. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mars Attacks

Nope

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dune?

Anonymkode: ca8ed...46e

Ikke denne heller. 

Var noen monster eller skumle figurer som jaktet på de som landet på planeten. Mtp hvor gammel jeg var så er den mest sannsynlig fra slutten av 90tallet(kanskje tidlig 00?). Jeg husker det ikke som en bra film, men irriterer meg grenseløst at jeg ikke kommer på hva den heter. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne var det ikke. Kjekt gjensyn med en film jeg hadde glemt eksisterte om ikke annet. 

Nope

Ikke denne heller. 

Var noen monster eller skumle figurer som jaktet på de som landet på planeten. Mtp hvor gammel jeg var så er den mest sannsynlig fra slutten av 90tallet(kanskje tidlig 00?). Jeg husker det ikke som en bra film, men irriterer meg grenseløst at jeg ikke kommer på hva den heter. 

Husker du noen av skuespillerne som var i filmen?

Anonymkode: b5915...1ef

Skrevet
30 minutter siden, Memena skrev:

Ghosts Of Mars? 

Ja!! Takk! 

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja!! Takk! 

Jeg hater å gå sånn og ikke komme på ting selv, så glad for å kunne hjelpe :) 

• Liker 1
Skrevet

Skulle til å foreslå Alien

Anonymkode: 014c5...f61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...