AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Jobber idag innen helsesektoren,men pga at jeg har en psykisk lidelse, så har jeg vel innsett at jeg ikke passer inn lenger. Har vært sykmeldt i lengre perioder i hele mitt yrkesaktive liv. Tenker nå at jeg må nok omskolere meg, men det jeg er redd for nå, er det noen som kommer til å ansette en som har vært sykmeldt såpass mange ganger som det jeg har vært? Anonymkode: 27886...fc3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Hva sier legen/behandleren din om dette? Føler du selv at du klarer en ny utdanning og å jobbe så mye at du klarer deg økonomisk? Anonymkode: 5c3a1...46b
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 I følge legen så mener hun at ufør er et alternativ. En ny utdanning klarer jeg nok ikke å fullføre,så det måtte bli en jobb der jeg ikke trenger ny utdannelse. Jeg klarer ikke å jobbe 100%,så uten samboeren så hadde jeg ikke klart meg økonomisk. Anonymkode: 27886...fc3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 Har du kontakt med nav? Har de kurs eller arbeidstrening du kan prøve deg på? Er du fremdeles sykemeldt eller har du gått over på AAP? Anonymkode: c7c67...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå