AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Treåringen vår har mange leker, det har samlet seg opp en ganske stor haug. Vi trenger å få ryddet opp i det, for det er ting hun sjeldent leker med. Noen er såvidt brukt. Vi håper at hun kanskje vil samle opp noen leker og gi til andre barn som trenger det mer enn henne. Har noen noe gode tips til hvor man kan gi bort leker? Østlandet. Hva kan styrke givergleden hos barnet? Andre tips rundt dette? (Det er store mengder som vi helst vil fjerne, da hun kun leker med enkelte leker, hvordan burde vi gjøre dette..?) Anonymkode: a1124...073
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Disse samler inn klær i Oslo i hvert fall. Du kan jo ringe og spørre om leker er ønsket også? https://www.misjonutengrenser.no/giver-materielle-gaver oslo, Guro Larsen. 997 22 222 Anonymkode: 41449...f3e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Tusen takk ❤️ Anonymkode: a1124...073
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Det finnes en organisasjon som heter Hjelp oss å hjelpe. Eventuelt om det er Hjelpende hender den heter, mulig jeg blander og at dette er to organisasjoner. Men de er små organisasjoner der du ser folka som jobber der, når du kontakter dem fysisk. I alle fall på sistnevnte tror jeg også en del av dem selv har hatt det tøft i livet, og at de er oppriktig glade for det de får som de kan gi videre! Anonymkode: 20974...11f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes en organisasjon som heter Hjelp oss å hjelpe. Eventuelt om det er Hjelpende hender den heter, mulig jeg blander og at dette er to organisasjoner. Men de er små organisasjoner der du ser folka som jobber der, når du kontakter dem fysisk. I alle fall på sistnevnte tror jeg også en del av dem selv har hatt det tøft i livet, og at de er oppriktig glade for det de får som de kan gi videre! Anonymkode: 20974...11f Tusen takk for tips 😊❤️ Anonymkode: a1124...073
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå