AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Jeg tror en venn har meg rundt lillefingeren. Han klarer å overtale meg til alt mulig rart. Jeg liker han mer som en venn. Jeg er litt forelska i han. Vi matchet på en datingsapp for 2 år siden. Har bare aldri blitt noe mer pga avstand. Men vi har møttes en del ganger ganger og jeg overnattet hos han nå i sommer. Men treffa har vært for sjeldent da det er en god del avstand fra hverandre. Så det har bare blitt til at vi er blitt venner. Vi chatter ofte og har god kjemi. Men jeg tror kanskje han har meg rundt lillefingeren. Han får meg til å gjøre så mye. Jeg gjør det for å imponere og komme nærmere han, så langt jeg er komfortabel med det. Jeg kan ikke gå i detaljer. Det er liksom snakk om å engasjere seg i ulike ting som han brenner for. Det er bra det, men det er bare litt problematisk da jeg liker han mer som en venn. Jeg gjør det for å imponere og komme nærmere denne personen. Det skal også sies jeg har sagt mye nei, men jeg har også sagt mye ja og blitt med på ting. (men etter hard overtaling), men jeg bruker det da for å komme nærmere. Og jeg har en følelse av at han sender meg en melding for å se hvor han har meg til tider. Er det en periode hvor jeg har lite å gjøre og er mye hjemme på facebook, så hører jeg ingenting fra han. Hvis jeg er i en periode hvor jeg jobber mye og har ikke vært på facebook på hele dagen, men logger på sent, så får jeg en melding nesten med en gang. Ofte noe veldig randomt. Har han meg rundt lillefingeren? Er han interessert? Eller vil han bare ha litt kontroll på hvor han har meg? Er ikke sikkert det er slik jeg tror, men jeg har bare følelse av at det er noe. Anonymkode: 25030...8e4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Les deg op på, og lær deg grensesetting. Få gjerne hjelp av en psykolog. Anonymkode: ad802...3e3 2
Cinnamondiva Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Kutt han ut. Han Er nok en narsissist. Det e Rikke noe sunt forhold. Bare blokker og kutt han helt ut for ditt eget beste. Ikke la deg bli herset med. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå