Gå til innhold

Forlot meg som lyn fra åpen himmel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde noen problemer for et år siden som han ikke kommuniserte som førte til at han mistet følelsene og gjorde det slutt etter en lenger periode vi hadde det dårlig. 

Vi fant tilbake til hverandre noen måneder etterpå ❤️ Han angret, og ville ha meg tilbake. Vi har jobbet flere måneder med å få det til å fungere, og forholdet har aldri vært bedre! Han dro på en lenger ferie i fire uker til familie i nord for sommeren, og halvannen uke før han kom hjem sluttet han å ta noe særlig kontakt. Han virket avmålt, og jeg bestemte meg for å snakke med han om det når han kom hjem, og gi han litt fred hvis han trengte det. 

Jeg konfronterte han, og han sa at han hadde begynt å tenke på problemene for et år siden, og at følelsene hadde forsvunnet igjen og han hadde mistet truen på oss. Han var enig i at det frem til dette hadde gått så fantastisk bra, og han kunne ikke forklare hva som skjedde, eller hvorfor det skjedde så brått. 

Jeg sitter her og er forferdelig knust. Når vi møttes for å snakke virket han usikker på avgjørelsen, men han holdt fast ved at han ikke klarte å glemme de gamle problemene, og ikke trodde vi kom til å klare det. Bruddet gikk pent for seg, men jeg er helt knust.

Vi har fem år bak oss, og dette var mannen jeg trodde jeg skulle dele resten av livet med. Vi var bare 23 da vi ble sammen, og nå er jeg 28 og føler at "tiden løper fra meg". Jeg kan ikke se for meg å ha en så lang og myk start på et forhold i denne alderen, og bare tanken på å kysse eller ligge med noen andre gjør meg kvalm. 

Det eneste jeg ønsker er at han angrer, men jeg kjenner han, lider han heller i stillhet enn å ta kontakt.

 

Jeg har aldri følt meg så tom i hele mitt liv, vi var virkelig fireworks sammen, men han ga opp på oss. 

Anonymkode: ec43a...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes plenty av andre menn der ute. Milliarder. 

Anonymkode: 9ab7c...a66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme situasjon som deg Ts. Jeg prøvde på nytt med eksen min og i går gikk alt til helvette og det ble slutt. På samme måte som deg trodde jeg dette var mannen i mitt liv, vi var sammen fra da jeg var 22, er 26 nå. Er totalt knust også og det er ikke lett, men jeg tror alltids det er lys i enden av tunnelen.  Prøver dere igjen vet du aldri når han får disse tankene igjen og går, samme med eksen min. 
du er ikke alene 

klem

Anonymkode: 89e47...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres helt utrolig ut nå, men det vil gå over. Gråt noen uker, og så "glemmer" du han. Tenk at han har gjort deg mer erfaren, nå vet du mer om hva du trenger/ikke trenger i en partner. Dette går fint! Jeg opplevde også et brudd på den alderen. Fant drømmemannen noen år senere. Det ordner seg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en livspartner, en mann som også skal være der for deg når livet virkelig blir tungt, vil jeg si at oppførselen hans ikke imponerte meg. Man slipper ikke partneren sin slik man slipper en skitten sokk etter en joggetur. Kanhende han ikke fant det han ville i det - men hva i alle dager skal denne tafatte, uforutsigbare mannen tilby deg i et langt løp? For det betyr faktisk utrolig mye at en mann er forutsigbar, og da tenker jeg på de større tingene i livet. 

Gi deg selv litt tid og kom deg over denne guttepjokken. Det finnes Menn der ute ❤️ 

Anonymkode: 1d000...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig knust, og føler at jeg har mistet hele fremtiden min. Det er bare en måned siden han snakket stort om fremtiden vår og hvor mye han gledet seg og han virket så forelsket. Så bare døde følelsene ut for han, og når han gjorde det slutt sa han at det var vondt for han og, men han virker ikke som han bryr seg nå. Er sosial og snapper masse og har ikke hørt et ord fra han..

Anonymkode: ec43a...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...