Gå til innhold

Mesternes mester 2021

punkyB

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Syns alltid de som ender på de beste plasseringene til slutt, ikke ligger spesielt høyt oppe på lista de første programmene. Aksel lå jo midt på lista i starten, mens nå i (første del av) semifinalen, gruser han alle. Tipper på han og Håvard i finalen. Jeg klarer ikke å like Magnus. I virkeligheten er han sikkert kjempegrei, men han har ikke sjarm og utstråling på TV. Kan være fordi han kun har vært kjent for spesielt interesserte og ikke så TV-vandt. 

Anonymkode: eeae2...7f6

Enig når det gjelder Magnus. Han mangler litt mimikk. Blir litt for flatt for min del, selv om han jo smiler....

Anonymkode: 2ac81...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magnus virker litt blottet for sjarm, kanskje uvant med kameraer for han. Når han smiler så er det akkurat som at han ikke smiler med øynene. Det blir som en over her sa litt flatt. 

Aksel er rå. I tillegg virker han som en varm og fin fyr. Heier på han og Håvard. 

Anne Margrethe har vel gjort sitt i denne konkurransen og ryker vel neste gang med mindre noe uforutsett skulle skje.

Anonymkode: 48f15...a3c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker presentasjonene ac utøverne, jeg. Interessant og kortfattet. Mange har jeg aldri hørt om, og det er interessant og imponerende å se hva de har fått til. 

Jeg synes det er heeelt greit at det ikke er masse «forholdet mellom deltakerne» og prating. Det er vel grunnen til at dette er det eneste programmet av denne typen jeg ser på. Orker ikke Hver gang vi møtes, Skal vi danse, Farmen osv. Altfir mye pjatt! Digger at MM er rett på sak, fokus på øvelsene.

Greit at de må ha litt fyllstoff, men måtte smile når jeg. så at noen over her syntes Aksel var så fin samtalestarter. Altså, hyggelig han, men det er jo helt tydelig regissert. 

Ellers synes jeg sesongen bærer litt preg av å være spilt inn i Norge. Jeg liker nok bedre å se dem i varme strøk :) Og det gjør kanskje noe med samholdet å føle at man er på ferie, ikke bare på jobbkonferanse (følelsen av gresk øy vs norsk småby). Eller så er det bare at årets gjeng ikke er det mest løsslupne, det blir litt stivt rundt bordet, med unntak av Aksel.

Anonymkode: 9cd64...ba9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg liker presentasjonene ac utøverne, jeg. Interessant og kortfattet. Mange har jeg aldri hørt om, og det er interessant og imponerende å se hva de har fått til. 

Jeg synes det er heeelt greit at det ikke er masse «forholdet mellom deltakerne» og prating. Det er vel grunnen til at dette er det eneste programmet av denne typen jeg ser på. Orker ikke Hver gang vi møtes, Skal vi danse, Farmen osv. Altfir mye pjatt! Digger at MM er rett på sak, fokus på øvelsene.

Greit at de må ha litt fyllstoff, men måtte smile når jeg. så at noen over her syntes Aksel var så fin samtalestarter. Altså, hyggelig han, men det er jo helt tydelig regissert. 

Ellers synes jeg sesongen bærer litt preg av å være spilt inn i Norge. Jeg liker nok bedre å se dem i varme strøk :) Og det gjør kanskje noe med samholdet å føle at man er på ferie, ikke bare på jobbkonferanse (følelsen av gresk øy vs norsk småby). Eller så er det bare at årets gjeng ikke er det mest løsslupne, det blir litt stivt rundt bordet, med unntak av Aksel.

Anonymkode: 9cd64...ba9

Det er nok årets gjeng som ikke er den mest løsslupne 😬 Har du møtt en orienteringsløper som ikke er ordentlig? Og så har du Magnus som er litt stille. Håvard som er verdensvant og med mye erfaring... Da blir det som det blir! 

Anonymkode: 2ac81...490

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helloAdele skrev (10 timer siden):

Er det noe grunn til at du ikke tror Aksel i semifinalen?

Hæ? De er jo i semifinalen nå. Mener du finalen? Da har du i så fall lest innlegget mitt litt fort, for jeg skriver jo litt om Aksel og følger opp med "tipper på han [Aksel] og Håvard i finalen." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble helt redd da de gikk med alle de vektene på seg helt ute på bryggekanten. Noen av dem vaklet faretruende nær kanten, tenk om de hadde falt uti med 120 kg på ryggen 😬

Anonymkode: bf5a4...af6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hæ? De er jo i semifinalen nå. Mener du finalen? Da har du i så fall lest innlegget mitt litt fort, for jeg skriver jo litt om Aksel og følger opp med "tipper på han [Aksel] og Håvard i finalen." 

Semifinale er der hvor man kvalifiserer seg til finalen. Er det slik at de to beste av de fire gjenværende går rett til finale?

Anonymkode: 6bdb5...c13

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Semifinale er der hvor man kvalifiserer seg til finalen. Er det slik at de to beste av de fire gjenværende går rett til finale?

Anonymkode: 6bdb5...c13

I MM pleier de å kalle det semifinale når det er 4 deltakere igjen, hvor de skal gjennom 6 konkurranser. De kaller siste program finalen. Finalen starter med at én av de 3 ryker, før de to siste konkurrerer videre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 19.04):

Hadde vært RÅTT å se Jørgine i mesterens mester(jeg vet de må være mestere i en sport altså). Men da er det slutt på kosemose og godsnakk når man taper. Loveit

Anonymkode: 7e79b...73f

Enig! Det hadde blitt rått! Sykes egentlig det burde gå, men da må hun vel konkurrere først

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helloAdele skrev (På 5.2.2021 den 23.41):

Jo og hun og forsåvidt (selv om jeg synes Vibeke og Helene var et hakk over.)

Tror det står på at mange av jentene rett og slett ikke har samme konkurranseinstinkt som guttene, og dermed ikke klarer å pine seg like hardt på sånne "smertefulle" øvelser (90 graderen osv.) Gir jo egentlig mening ettersom konkurranseinstinkt ofte er relatert til testosteron. Men av og til kommer de med, som Gro, Heene og Vibeke!

Funkygine går også i den kategorien. Så henne i Råskap (lignende program som mesternes mester) og konkurranseinstinktet hennes var fra en annen verden, hun skrek når hun tapte og man bare så på henne at hun virkelig ville vinne. Så det finnes jenter på nivå med guttene, det bare er ikke så mange av dem, og ingen i denne sesongen så da synes jeg det er greit med tre gutter i semifinalen.

Siden du nevner 90 graderen må jeg bare minne om at det var Bjørg Eva Jensen som hadde rekorden før Koss tok den nå 😌

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate Magnus er sterk, armhevninger med armene frem og bare ene armen 😳😳

Anonymkode: edcd0...acd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde ikke noe at orienteringsløperen røk ut. Heier på Midtbø.

Anonymkode: 3454b...170

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk gjeng i finalen da 😄 Synes faktisk både Aksel og Håvard er finere nå enn når de var aktive (selv om de var kjekke da og altså) 😅

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.2.2021 den 8.59):

Magnus virker litt blottet for sjarm, kanskje uvant med kameraer for han. Når han smiler så er det akkurat som at han ikke smiler med øynene. Det blir som en over her sa litt flatt. 

Aksel er rå. I tillegg virker han som en varm og fin fyr. Heier på han og Håvard. 

Anne Margrethe har vel gjort sitt i denne konkurransen og ryker vel neste gang med mindre noe uforutsett skulle skje.

Anonymkode: 48f15...a3c

Håper virkelig Aksel eller Håvard vinner.

Magnus er flink, sterk, og alt det der. Men, han mangler sjarm og utstråling. Sorry!

Anonymkode: c2580...21c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Magnus er flink, sterk, og alt det der. Men, han mangler sjarm og utstråling. Sorry!

Men handler MM så mye om personlighet, sjarm og utstråling? I så fall burde jo noen av konkurransene gå på hvem som klarte å score flest av det motsatte kjønn 🙄:ironi:

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker said:

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Men handler MM så mye om personlighet, sjarm og utstråling? I så fall burde jo noen av konkurransene gå på hvem som klarte å score flest av det motsatte kjønn 🙄:ironi:

Jeg trodde også konkurransen handlet om å være flink, sterk og alt det der. Men de får vel gi tidsstraff til de som seerne synes er minst sjarmerende, da.

Anonymkode: bf5a4...af6

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva?! Han er jo utrolig sjarmerende, særlig når han smiler. Jeg synes han er skikkelig kjekk. Så rart at man kan ha så forskjellige meninger, hehe.

Anonymkode: 75608...dc4

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus er stillferdig og ydmyk, digger han! Har fulgt han lenge og han gjør de sykeste ting med den kroppen sin.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...