Gå til innhold

Mesternes mester 2021

punkyB

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De tar (nesten) alltid den rett over seg på listen, så det tviler jeg sterkt på.

Anonymkode: 0528f...755

I første sesongen, mener jeg å huske at utøverne valgte å trekke den de skulle møte. Og Ove Aunli stod ved det selv om han faktisk trakk kona si Berit. Men senere sesongen  har de vel stort sett valgt den som var nest sist.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helloAdele skrev (9 timer siden):

Ombestemte Johan seg i siste liten når han skulle velge? Det virka absolutt ikke som han hadde tenkt å si Aksel når han "innleda" valget han skulle velge...

"Valget han skulle ta".  Eventuelt "velge hvem han skulle ta"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (6 timer siden):

"Valget han skulle ta".  Eventuelt "velge hvem han skulle ta"

Takk for korreksjonen. Den setningen hadde vel vært en gåte uten

Endret av helloAdele
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johann Olav Koss er en hedersmann! Er han den eneste i Norge som heter Johann med to n’er?

Som om man skulle hett Halvdann! 

Anonymkode: 6bdb5...c13

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charminia skrev (1 time siden):

Må bare.. Aksel😍😍

Jeg syntes han er kjekkere nå enn for 10 år siden faktisk!

Enig! Han kledde ikke å ha hår rett og slett😅 

Anonymkode: 1f994...680

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Enig! Han kledde ikke å ha hår rett og slett😅 

Anonymkode: 1f994...680

Helt enig, og jeg foretrekker vanligvis hår, men ALS er mye kjekkere uten.

Anonymkode: eeae2...7f6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (9 minutter siden):

😂😂😂

AE6BCF7F-3265-432A-9370-7290CF666789.jpeg

Synd man ikke kan plusse et innlegg flere ganger 😂

Anonymkode: edcd0...acd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2021 den 19.13):

Johann Olav Koss er en hedersmann! Er han den eneste i Norge som heter Johann med to n’er?

Som om man skulle hett Halvdann! 

Anonymkode: 6bdb5...c13

Neiida, jeg kjenner flere Johann-er med to n’er!

Jeg tror det kommer litt an på hvor man ønsker at trykket skal ligge. Der jeg kommer fra uttaler vi «johann», selv om det skrives Johan. Der min samboer kommer fra uttaler man Johan som «joan». Og Johann som «Johann»

Johann er et navn jeg kunne tenkt å gi min fremtidige sønn, og da blir det med 2 n-er for å forsikre at trykket havner på riktig plass 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at Synnøve gikk ut. Også håper jeg Anne Margrete går ut neste runde. Aksel, Magnus og Håvard har vært de tre beste hele veien og rettferdig med de tre i finalen.

Synes det er så sjeldent det er med ordentlig gode jenter med et skikkelig konkurranseinstinkt. Kommer egentlig bare på Vibeke Skofterud og Helene Olavsen som ville vært verdige vinnere av de jentene som har vært med tidligere...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helloAdele skrev (3 minutter siden):

Greit at Synnøve gikk ut. Også håper jeg Anne Margrete går ut neste runde. Aksel, Magnus og Håvard har vært de tre beste hele veien og rettferdig med de tre i finalen.

Synes det er så sjeldent det er med ordentlig gode jenter med et skikkelig konkurranseinstinkt. Kommer egentlig bare på Vibeke Skofterud og Helene Olavsen som ville vært verdige vinnere av de jentene som har vært med tidligere...

Gro Hammerseng - Edin? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (1 minutt siden):

Gro Hammerseng - Edin? 

Jo og hun og forsåvidt (selv om jeg synes Vibeke og Helene var et hakk over.)

Tror det står på at mange av jentene rett og slett ikke har samme konkurranseinstinkt som guttene, og dermed ikke klarer å pine seg like hardt på sånne "smertefulle" øvelser (90 graderen osv.) Gir jo egentlig mening ettersom konkurranseinstinkt ofte er relatert til testosteron. Men av og til kommer de med, som Gro, Heene og Vibeke!

Funkygine går også i den kategorien. Så henne i Råskap (lignende program som mesternes mester) og konkurranseinstinktet hennes var fra en annen verden, hun skrek når hun tapte og man bare så på henne at hun virkelig ville vinne. Så det finnes jenter på nivå med guttene, det bare er ikke så mange av dem, og ingen i denne sesongen så da synes jeg det er greit med tre gutter i semifinalen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helloAdele skrev (18 timer siden):

Tror det står på at mange av jentene rett og slett ikke har samme konkurranseinstinkt som guttene, og dermed ikke klarer å pine seg like hardt på sånne "smertefulle" øvelser (90 graderen osv.) Gir jo egentlig mening ettersom konkurranseinstinkt ofte er relatert til testosteron. Men av og til kommer de med, som Gro, Heene og Vibeke!

Funkygine går også i den kategorien. Så henne i Råskap (lignende program som mesternes mester) og konkurranseinstinktet hennes var fra en annen verden, hun skrek når hun tapte og man bare så på henne at hun virkelig ville vinne. Så det finnes jenter på nivå med guttene, det bare er ikke så mange av dem, og ingen i denne sesongen så da synes jeg det er greit med tre gutter i semifinalen.

Husk at Gro vant da.

Anonymkode: d8314...298

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helloAdele skrev (19 timer siden):

Hadde vært RÅTT å se Jørgine i mesterens mester(jeg vet de må være mestere i en sport altså). Men da er det slutt på kosemose og godsnakk når man taper. Loveit

Anonymkode: 7e79b...73f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns alltid de som ender på de beste plasseringene til slutt, ikke ligger spesielt høyt oppe på lista de første programmene. Aksel lå jo midt på lista i starten, mens nå i (første del av) semifinalen, gruser han alle. Tipper på han og Håvard i finalen. Jeg klarer ikke å like Magnus. I virkeligheten er han sikkert kjempegrei, men han har ikke sjarm og utstråling på TV. Kan være fordi han kun har vært kjent for spesielt interesserte og ikke så TV-vandt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke så veldig spennende neste episode da. Aksel er vel nærmest sikra temaseier neste uke også med det forspranget han har, og for at Anne Margrete skal ha noe sjans må enten Håvard eller Magnus gjøre det veldig dårlig og hun selv gjøre det veldig bra, finner ikke noen av de spesielt sannsynlig...

Men det blir en spennende semifinale med de tre gutta da! Ingen soleklar favoritt og ingen soleklar underdog så der kan alt skje 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Syns alltid de som ender på de beste plasseringene til slutt, ikke ligger spesielt høyt oppe på lista de første programmene. Aksel lå jo midt på lista i starten, mens nå i (første del av) semifinalen, gruser han alle. Tipper på han og Håvard i finalen. Jeg klarer ikke å like Magnus. I virkeligheten er han sikkert kjempegrei, men han har ikke sjarm og utstråling på TV. Kan være fordi han kun har vært kjent for spesielt interesserte og ikke så TV-vandt. 

Er ofte mange "dumme" temauker i starten da, de lagøvelsene f.eks. er jo bare gambling, reaksjon kan handle like mye om flaks/uflaks som ferdigheter, fokus vet man heller aldri hva som kan dukke opp...

Er det noe grunn til at du ikke tror Aksel i semifinalen?

Enig i at Magnus ikke virker like TV-vant som de andre men jeg synes nå han har sin egen sjarm jeg da 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Magnus, men synes han har skuffet litt totalt sett.

Anonymkode: 3454b...170

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...