Gå til innhold

Mesternes mester 2021

punkyB

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

2) Dubbes Aksel Lund Svindal av Haakon Magnus?

Anonymkode: bf5a4...af6

Ikke bare dubbes. Aksel Lund Svindal ER Haakon Magnus med skinnet hode. :hoho:

Anonymkode: f6a8a...8bd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hufsaaaaa skrev (30 minutter siden):

Solemdal og Koss er mine favoritter så langt! 

Er mektig imponert av Koss. Stor idrettsmann.

Cecilie Leganger har også imponert meg, da mest på det medmenneskelige plan. Hun virker å være en genuint, fin person.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnøve og Aksel er mine favoritter. Aksel imponerte meg i lagkonkurransen, til tross for å ikke ha konkurrert i lag før. Synnøve gjorde det jevnt bra, og var ikke den som trakk ned laget. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er en bra gjeng, kanskje de burde vurdere Norge som destinasjon også fremover? Programmet har bra seertall nå.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Cecilie er litt ufrivillig morsom. Stakkars. Men blid og søt da. 

Johan Olav, omg! Hot man. 

Anonymkode: 0b298...06f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er der en regel om at alle på mm skal hver morgen ha havregrynsgrøt til frokost?? Det er jo alltid det, gjennom alle sesonger

Anonymkode: 081f6...e51

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apis skrev (1 time siden):

Syntes det er en bra gjeng, kanskje de burde vurdere Norge som destinasjon også fremover? Programmet har bra seertall nå.

Enig! Norge er magisk og bør absolutt vurderes som destinasjon for kommende sesonger 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Er der en regel om at alle på mm skal hver morgen ha havregrynsgrøt til frokost?? Det er jo alltid det, gjennom alle sesonger

Anonymkode: 081f6...e51

Image, you know 😜

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Johan Olav Koss og Aksel Lund Svindal er mine favoritter 😊 

Anonymkode: beab4...3f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor fikk vi se så lite av fisketuren og vindsurfingen? Var det fordi det ikke var del av en konkurranse, og kun var ment som fyllstoff mellom konkurransene? Jeg har ikke sett på Mesternes mester før, men liker veldig godt scenene utenom konkurranse hvor man får se vennskapet mellom deltagerne. 

Anonymkode: 75608...dc4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor fikk vi se så lite av fisketuren og vindsurfingen? Var det fordi det ikke var del av en konkurranse, og kun var ment som fyllstoff mellom konkurransene? Jeg har ikke sett på Mesternes mester før, men liker veldig godt scenene utenom konkurranse hvor man får se vennskapet mellom deltagerne. 

Anonymkode: 75608...dc4

Enig, å se vennskapet og historien til deltakerne, de kunne godt lagt opp konkurransen på en annen måte en å sende hjem deltakere 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det er så dumt at NRK som tidligere ødelegger litt av spenningen i episodene.

F.eks i går foran siste konkurranse da Håvard måtte vinne for å ikke komme sist. Da visste vi allerede at han kom til å vinne da de ikke hadde vist prentasjonen hans.

Etterpå var det tre stk som så lå nest sist med samme poengsum men de hadde kun vist Genette, så da visste vi at Linda kom til å velge henne i nattduell.

Anonymkode: 9e915...795

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at jeg ikke forstår greia mellom dem når de før, under og etter  "klaskelanke", dulte borti hverandre
og kleMMMMMMe hver gang de ser hverandre og antagelig har de bare vært på toalettet og borte fem minutter, men kroppsklemmes skal det uansett, som om de nettopp er hjemkommet fra amerika.

Alvorlig talt i coronatider! De bør gå foran som gode forbilder. 

En annen ting jeg ikke forstår poenget med er denne hylingen og heiingen; tilrop som visstnok er ment for å drive folk fremover i sportslige krumspring og den syklingen i ren oppoverkneik hadde fått meg forb***et; hvis jeg gjør alt jeg kan i konsentrasjonen om å holde ut pinslene i muskler og ledd og begynner å bli trett i alt, da kommer ingenting tilbake ved at folk hyler og skriker meg i ørene fra sidelinjen, med påfølgende klapping: kom igjen nå.....bare litt til nå... KOM IGJEN NÅ!!!!!! 

Det er jo ikke oppmuntrende.  Jæsklig irriterende og unødvendig er det for min del i alle fall. Jeg har faktisk vært i svømmestafett noen ganger og annen stafett (ala voksne som skal "leke og ha det gøy") med mange lag og makan til forstyrrelser når en treningssal full av folk skal "heie" på oss stakkarer som har mere enn nok med å gjøre jobben vi skal gjøre. Det er mye jeg ikke forstår eller liker i treningsstjernenes hverdag. Jeg har ikke mentaliteten og er nok for mye en loner til å spille på lag hele tiden. 

Ok, samma det, men det er fremdeles unike reklamebilder fra sommerbyen nede i sør da.
Jeg drar kanskje dit en gang når det er garantert fritt for kamerakrew og annen galskap
med altfor mange mennesker i fri flyt. :jepp:  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Tror nok at jeg ikke forstår greia mellom dem når de før, under og etter  "klaskelanke", dulte borti hverandre
og kleMMMMMMe hver gang de ser hverandre og antagelig har de bare vært på toalettet og borte fem minutter, men kroppsklemmes skal det uansett, som om de nettopp er hjemkommet fra amerika.

En annen ting jeg ikke forstår poenget med er denne hylingen og heiingen; tilrop som visstnok er ment for å drive folk fremover i sportslige krumspring og den syklingen i ren oppoverkneik hadde fått meg forb***et; hvis jeg gjør alt jeg kan i konsentrasjonen om å holde ut pinslene i muskler og ledd og begynner å bli trett i alt, da kommer ingenting tilbake ved at folk hyler og skriker meg i ørene fra sidelinjen, med påfølgende klapping: kom igjen nå.....bare litt til nå... KOM IGJEN NÅ!!!!!! 

Det er jo ikke oppmuntrende.  Jæsklig irriterende og unødvendig er det for min del i alle fall. Jeg har faktisk vært i svømmestafett noen ganger og annen stafett (ala voksne som skal "leke og ha det gøy") med mange lag og makan til forstyrrelser når en treningssal full av folk skal "heie" på oss stakkarer som har mere enn nok med å gjøre jobben vi skal gjøre. Det er mye jeg ikke forstår eller liker i treningsstjernenes hverdag. Jeg har ikke mentaliteten og er nok for mye en loner til å spille på lag hele tiden. 

Ok, samma det, men det er fremdeles unike reklamebilder fra sommerbyen nede i sør da.
Jeg drar kanskje dit en gang når det er garantert fritt for kamerakrew og annen galskap

Det funker for dem da . Og det er det viktigste  vel. Det er sånn  de heier frem folk. 

Anonymkode: 344f2...a06

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Jeg tror vi er tvillingsjeler, jeg hadde blitt GAL av de greiene der. Du er på lag med Aksel og Cecilie! Klemmeklemme! Åå, nå er du på lag med Genette og Håvard! Koseklems! Og nå, surprise surprise er du jamen kommet på lag med de du ikke var på lag med tidligere! Klemmmm! Heia heia, kom igjen NÅÅ! 😆 Og du hadde heller ikke fått se mitt blide åsyn når jeg våkner hver morgen i dobbeltseng med en konkurrent, med kamerateamet som prøver å filme meg før jeg har stått opp. BANG hadde det sagt da. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Skal sies at jeg liker det at det er samarbeid og ikke så mye allianser og baksnakking i dette programmet (tilsynelatende i hvert fall). Det er mer enn nok av sånne programmer ellers. Det kan bare bli litt i overkant mye kosemose. Men jeg ser MM hovedsaklig pga konkurransene, klemming og spising og soving og tannpuss kan jeg godt spole over. Men det finnes da verre, ta feks Hver gang vi møtes. Der skal det grines på kommando og ikke bare klemmes, man skal nærmest hulke i hverandres armer av den skjellsettende opplevelsen det tydeligvis er å høre en annen synge din sang. Og hvis du uansett hvor hardt du prøver ikke klarer å presse frem en tåre, så må du i hvert fall nikke og *digge* taktfast til din egen musikk. 🤪

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Skal sies at jeg liker det at det er samarbeid og ikke så mye allianser og baksnakking i dette programmet (tilsynelatende i hvert fall).

Jeg tror det er fordi de alle har vunnet allerede. MM er litt prestisje, men alle har oppnådd mye i livet og trenger ikke å være falske og spille spill. Det går jo dessuten på prestasjoner. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skal sies at jeg liker det at det er samarbeid og ikke så mye allianser og baksnakking i dette programmet (tilsynelatende i hvert fall). Det er mer enn nok av sånne programmer ellers. Det kan bare bli litt i overkant mye kosemose. Men jeg ser MM hovedsaklig pga konkurransene, klemming og spising og soving og tannpuss kan jeg godt spole over. Men det finnes da verre, ta feks Hver gang vi møtes. Der skal det grines på kommando og ikke bare klemmes, man skal nærmest hulke i hverandres armer av den skjellsettende opplevelsen det tydeligvis er å høre en annen synge din sang. Og hvis du uansett hvor hardt du prøver ikke klarer å presse frem en tåre, så må du i hvert fall nikke og *digge* taktfast til din egen musikk. 🤪

😂😂 Det er så spot on! 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Synes det er så dumt at NRK som tidligere ødelegger litt av spenningen i episodene.

F.eks i går foran siste konkurranse da Håvard måtte vinne for å ikke komme sist. Da visste vi allerede at han kom til å vinne da de ikke hadde vist prentasjonen hans.

Etterpå var det tre stk som så lå nest sist med samme poengsum men de hadde kun vist Genette, så da visste vi at Linda kom til å velge henne i nattduell.

Anonymkode: 9e915...795

Tidligere har de av og til vist presentasjon etter at en deltaker har røket ut, til slutt i en episode, så det er ingen automatikk i dette.

Anonymkode: 6bdb5...c13

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...