Gå til innhold

Mesternes mester 2021

punkyB

Anbefalte innlegg

punkyB skrev (På 10.8.2020 den 17.44):

Johan Olav Koss (51), skøyter

Åj, har det fått med ham!? Han er jo skikkelig kjendis, jo. Jeg har aldri sett på Mesterne før, men skal se på i år pga. Koss. Han er et stort idol og virkelig en superstjerne!

Anonymkode: 75608...dc4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir det mindre kosemosing i år, tro? Eller de er vel sikkert koronatestet før ankomst og bor i en boble uansett. I fjor var det kjedelig, men ser ut som en bedre lineup i år. Og så håper jeg som vanlig de kutter ut de eviglange presentasjonene av deltagere som snart ryker ut, men har ikke store forventninger om det 🙃

Anonymkode: bf5a4...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øystein skulle jo være med mye lengre! Filler'n! 

Ellers moro å se ganske kjente steder (vært en del i distriktet), selv om det er tydelig at det ikke er sydentemperaturer :fnise: Spreke som stadig må hoppe i havet (som ikke holder sydenvarme 27 grader). 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var jo ikke akkurat sånn jeg hadde håpet første episode skulle ende! 🙈

Anonymkode: 6a991...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Aksel har blitt noe mindre kjekk og sexy ......... 

Godt inntrykk av alle deltagerne . tror det blir en morsom gjeng å følge, og skal etter ryktene bli mange bra prestasjoner. 

Hadde det vært verdensmersterskap i mest sympatiske person så hadde Øystein Pettersen vunnet suverent , ble skikkelig lei meg da han røk ut. Han hadde jo kunnet vunnet hele greie men man mister jo et stort muntrasjonsråd - utrolig fin og sosial fyr.  Han tror jeg faktisk stort sett er blid - han har helt sikkert dårlige dager men han møter de med et smil og da blir de nok sikkert ikke så ille allikevel.  Han er en person å se opp til. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Blir det mindre kosemosing i år, tro?

Og fasiten var gruppeklem 😛 en av mange grunner til at jeg ikke ville deltatt på noe sånt selv om jeg var kvalifisert. I overkant intimt med all den klemmingen og dele dobbeltseng med andre deltagere i tillegg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Og fasiten var gruppeklem 😛 en av mange grunner til at jeg ikke ville deltatt på noe sånt selv om jeg var kvalifisert. I overkant intimt med all den klemmingen og dele dobbeltseng med andre deltagere i tillegg.

Ja litt spesielt at de ikke gir dem enkeltsenger?

Synes det var bra første episode (selv om det var trist med Øystein),  Magnus virker jo råsterk, men blir nok å slite med de psykiske øvelsene.

Syntes ikke noen av jentene utmerket seg noe særlig, men blir spennende å se fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare glad for at Øystein måtte trekke seg. Hadde sluttet å se på om han hadde fått fortsette. For få år siden tok han bilde av en overvektig person som satt ved siden av ham på flyet og publisere dette og shamet dama. Mistet da all respekt for mannen. I går før han skulle reise hjem, sa han til de andre deltakerne at han ville ha tjukkas- burger. Hva faen er greia hans. Drittsyn på den mannen. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.8.2020 den 15.16):

Kjedelig at det spilles inn i korona-Norge da.

Anonymkode: f57cb...54c

Syns det var noen veldig fine bilder fra Arendal og omegn. Det er gode tips for neste sommers ferierende. Vakker utsikt og stilig beliggende hus de bodde i. 

Anonymkode: 05fae...d6e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende cast. Jan Kvalheim har gjort en bra jobb der. Men, synes Magnus virker som en litt kjedelig person uten mimikk, som ikke passer inn i denne typen program. Samme med Linda Medalen. Var ikke mange gangene hun dro på smilebåndet. 

De andre virker som livlige og blide folk, som byr på seg selv. Fine folk!

Nå blir sikkert noen krenka for min mening....

Anonymkode: c2580...21c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Syns det var noen veldig fine bilder fra Arendal og omegn. Det er gode tips for neste sommers ferierende. Vakker utsikt og stilig beliggende hus de bodde i. 

Jeg synes det så fantastisk ut. Norge om sommeren, fint vær tatt i betrakning, er jo ikke feil. Å huset de bor i er jo drømmen. Helt rått, å få til MM på denne måten. Liker det!

Anonymkode: c2580...21c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg ser dette programmet som jeg kom over helt tilfeldig. Synd at Øystein røk ut så fort, han var klart favoritten. Satser på Aksel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

For deltakerne må det jo være en drøm å være i Arendal fremfor et sted i middelhavet. Hvem ønsker vel 30 grader og stekende sol når en skal slite seg ut i alskens oppgaver? Vannet er sikkert litt triveligere lenger sør, men det er vel det eneste.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig synd at Pettersen måtte trekke seg, han hadde bidratt til mye moro. Skjønner at alle ikke er enig i det, men jeg liker han. Tror Aksel kommer til finalen, alpinister er jo veldig gjennomtrente. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Margrethe Hausken kommer til å komme langt. Hun er lett og utholden 💪

Aksel er dessverre plaget av småskader og kan nok ryke pga det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Hausken, en fantastisk ambassadør for en fantastisk idrett som orientering er. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...