Gå til innhold

Mesternes mester 2021

punkyB

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt OT men: er Cecile Leganger og Stavang i slekt?

Anonymkode: 5a78f...67a

Jeg mente selvsagt Maria Stavang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg mente selvsagt Maria Stavang.

Nei, men Maria har tullet med at de ligner tidligere. 

Anonymkode: eeae2...7f6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De er veldig like! 

Jeg synes Solemdal er ganske lik Kristine Ullebø.

Anonymkode: 1f994...680

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Linda har ikke den beste utstrålingen jeg har sett

Anonymkode: 0ae1e...598

Og så? Har du noen løsning på det? 

Anonymkode: 7ffae...651

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nå holder det! Bare fordi de er fra Bergen, har pannelugg og mye tannkjøtt?!

Anonymkode: 6bdb5...c13

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (På 9.1.2021 den 15.48):

Enig! Norge er magisk og bør absolutt vurderes som destinasjon for kommende sesonger 😊

Nei nei og atter nei. Gi oss hvite strender og palmer! Og steder hvor svømmebasseng er selvfølgelig over alt. Slipp oss fri fra innestengt koronaluft.

Anonymkode: f57cb...54c

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt overrasket over at Magnus ikke var bedre i Fokus enn han var. Mtp at han er en klatrer, så skulle man nesten tro at fokus var noe som burde passet midt i blinken? Jeg mener, har ikke han klatret uten sikringer før? Rett meg gjerne hvis det er feil, men er litt dumt å miste fokus da? :P 😅

Anonymkode: b08da...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Bingo Bongo said:

Skjønner ikke hvorfor norske nettaviser absolutt må lage en reportasje om den deltageren som kommer til å ryke ut - før episoden sendes!

Sist uke hadde TV2 en reportasje med Genette tidlig på fredagen, og i går (torsdag) hadde Dagbladet en reportasje om Cecilie. Kan de ikke vente med å legge det ut til ETTER at avgjørelsen har falt?

Og du verden så spennende det var hvem som skulle havne i duell 🙄

Om media kjenner til hvem som ryker ut vet jeg ikke, men hver gang de starter en ny sesong håper jeg de foretar seg noe med presentasjonene. Men det skjer nok aldri, når de ikke har endret det til nå. 

Anonymkode: bf5a4...af6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

...og nå har nok en gang en nettavis lagt ut et intervju med en deltager, så jeg har jo allerede fått en mistanke om hvem som ryker ut i morgen... 🙄 Vi får se om teorien min stemmer eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Bingo Bongo said:
  Reveal hidden contents

...og nå har nok en gang en nettavis lagt ut et intervju med en deltager, så jeg har jo allerede fått en mistanke om hvem som ryker ut i morgen... 🙄 Vi får se om teorien min stemmer eller ei.

Spoiler

Tenkte det samme da jeg så artikkelen, spennende å se om det stemmer ja! Har vanligvis forsøkt å holde meg unna nettaviser/insta hvis vi begynner å se programmet litt senere enn ordinær sendetid men hvis teorien din stemmer må man jo holde seg borte fom dagen i forveien (!)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Aksel ❤️

Så flink til å ta initiativ og drive samtalene rundt bordet, flink til å trøste og motivere de andre og generelt positiv av seg. For en mann!

Anonymkode: 2ac81...490

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der røk teorien min. 😆

I går leste jeg et intervju med Magnus, så jeg trodde han kom til å ryke.

I dag leste jeg et intervju med Synnøve, og da ble jeg litt usikker.

Og så ble det ingen av de, og min teori ble motbevist - heldigvis! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herlighet, jeg ante ikke at Linda Medalen var politi! 😅 Dog glad for at hun røk og ikke Johann! Er jammen ikke langt fra temavinner til å havne i nattesten! 

Anonymkode: b08da...a03

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de vist presentasjonen til Koss, eller var det gitt at Linda skulle ryke i gå, gitt at Koss ikke var blitt vist enda?

Anonymkode: c2580...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har de vist presentasjonen til Koss, eller var det gitt at Linda skulle ryke i gå, gitt at Koss ikke var blitt vist enda?

Anonymkode: c2580...21c

De har visst han en tidligere episode. 

Anonymkode: 13655...c1e

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ombestemte Johan seg i siste liten når han skulle velge? Det virka absolutt ikke som han hadde tenkt å si Aksel når han "innleda" valget han skulle velge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helloAdele skrev (3 minutter siden):

Ombestemte Johan seg i siste liten når han skulle velge? Det virka absolutt ikke som han hadde tenkt å si Aksel når han "innleda" valget han skulle velge...

De tar (nesten) alltid den rett over seg på listen, så det tviler jeg sterkt på.

Anonymkode: 0528f...755

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De tar (nesten) alltid den rett over seg på listen, så det tviler jeg sterkt på.

Anonymkode: 0528f...755

Ja men syntes det var så rart for han sa "må tenke på hva den jeg velger kommer til å ta som øvelse og" altså, han visste vel at Aksel ville ta balanse? Og han ville vel selv ha foretrukket reaksjon?? Syntes bare det var merkelig...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, helloAdele said:

Ja men syntes det var så rart for han sa "må tenke på hva den jeg velger kommer til å ta som øvelse og" altså, han visste vel at Aksel ville ta balanse? Og han ville vel selv ha foretrukket reaksjon?? Syntes bare det var merkelig...

Det er bare sånn de sier for at det skal være spennende og liksom gjøre det til et vanskelig valg å ta. Det er jo litt dårlig tv at det er veldig kultur for å ta den rett over på lista, så de må prøve å spice det de kan! 

Anonymkode: 287c9...d52

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...