AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #81 Del Skrevet 10. januar 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Tidligere har de av og til vist presentasjon etter at en deltaker har røket ut, til slutt i en episode, så det er ingen automatikk i dette. Anonymkode: 6bdb5...c13 Jeg kan ikke huske å ha sett dette, men det ville vært en bedre måte å gjøre det på. Helst synes jeg de kunne hatt en kort presentasjon av alle i første episode, ikke en hel dokumentar som nå. Anonymkode: bf5a4...af6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #82 Del Skrevet 10. januar 2021 Apis skrev (På 9.1.2021 den 14.45): Syntes det er en bra gjeng, kanskje de burde vurdere Norge som destinasjon også fremover? Programmet har bra seertall nå. Enig! Lofoten hadde vært knall! De kan jo fx bo på en båt, slik de løste dette i 71 grader nord. Evt reise rundt, eller bare ligge ankret på ett sted. Det som irriterer meg grenseløst, er de to kommentatorene under øvelsene. Det er så jævla tydelig at de har sett hele episoden før de kommenterer. (Ja, ikke det jeg henger meg opp i, det er slik lager man tv...) Men, man forstår alltid hva som kommer å skje før det skjer. De kommenterer og og spoiler hele tiden, men skal fremstå til å være gode gjettere.... ...det er pinade meg som å sitte å se på en film med lillebroren sin, som allerede har sett filmen og liker å kommentere og foregripe ALT gjennom hele greia! Det er bare teit! Slutt med det! Anonymkode: c5a60...883 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #83 Del Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan ikke huske å ha sett dette, men det ville vært en bedre måte å gjøre det på. Helst synes jeg de kunne hatt en kort presentasjon av alle i første episode, ikke en hel dokumentar som nå. Anonymkode: bf5a4...af6 Enig, for omfattende og tar for mye plass i programmet. Jeg vil heller ha mer av samtalene deltagerne mellom, ved bordet og når de har fritid. Anonymkode: c5a60...883 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #84 Del Skrevet 12. januar 2021 Visste ikke at Genette skadet seg under Nattesten! Syns hun virket ufokusert og hun gråt jo før det siste sverdet, så jeg trodde hun reagerte på presset. Men hun skadet seg jo skikkelig og hadde vondt. Ellers heier jeg på Koss. Han virker som verdens fineste fyr. Men har også troa på Magnus Midtbø, han er bra trent. Anonymkode: a3cdb...7e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 12. januar 2021 #85 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.1.2021 den 14.57): Er der en regel om at alle på mm skal hver morgen ha havregrynsgrøt til frokost?? Det er jo alltid det, gjennom alle sesonger Anonymkode: 081f6...e51 Hadde vært utrolig gøy om en av de kunne tatt seg en brødskive med nugatti eller en skål med honnikorn 👍 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 13. januar 2021 #86 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.1.2021 den 14.57): Er der en regel om at alle på mm skal hver morgen ha havregrynsgrøt til frokost?? Det er jo alltid det, gjennom alle sesonger Anonymkode: 081f6...e51 Det er vel god og næringsrik mat før konkurranser.. Holder lenge på energien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 13. januar 2021 #87 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.1.2021 den 21.25): Synes det er så dumt at NRK som tidligere ødelegger litt av spenningen i episodene. F.eks i går foran siste konkurranse da Håvard måtte vinne for å ikke komme sist. Da visste vi allerede at han kom til å vinne da de ikke hadde vist prentasjonen hans. Etterpå var det tre stk som så lå nest sist med samme poengsum men de hadde kun vist Genette, så da visste vi at Linda kom til å velge henne i nattduell. Anonymkode: 9e915...795 Ja, de burde gjort dette på en annen måte. Heldigvis viser de to presentasjoner pr. episode så fra episode 6 er vel alle blitt presentert. Men i starten er det litt lett å forstå hvem som skal i natt-test. Alle kunne blitt presentert i første episode, og mye kortere, eller de kunne vist dette portrettet etter at deltakeren røk ut. Presentasjonene er også alt for lange, selv om det er gøy med de deltakerne jeg har et forhold til. Er ikke så interessert i å høre 10 minutter om Genettes karriere innen motorsport f.eks. Det er bare gøy med de virkelig store heltene, som Koss. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #88 Del Skrevet 14. januar 2021 On 1/13/2021 at 1:25 AM, Expandable86 said: Ja, de burde gjort dette på en annen måte. Heldigvis viser de to presentasjoner pr. episode så fra episode 6 er vel alle blitt presentert. Men i starten er det litt lett å forstå hvem som skal i natt-test. Alle kunne blitt presentert i første episode, og mye kortere, eller de kunne vist dette portrettet etter at deltakeren røk ut. Presentasjonene er også alt for lange, selv om det er gøy med de deltakerne jeg har et forhold til. Er ikke så interessert i å høre 10 minutter om Genettes karriere innen motorsport f.eks. Det er bare gøy med de virkelig store heltene, som Koss. Mens jeg tenkte det var så fint å høre om Genette jeg ikke visste så mye om. Hun har fått altfor lite mediedekning med tanke på de prestasjonene hun har! Anonymkode: a3cdb...7e1 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #89 Del Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Mens jeg tenkte det var så fint å høre om Genette jeg ikke visste så mye om. Hun har fått altfor lite mediedekning med tanke på de prestasjonene hun har! Anonymkode: a3cdb...7e1 Enig, alle konkurrerer jo på lik linje, så hadde vært rart å bruke forholdsvismessig mer tid på å presentere de som allerede var best kjent. Anonymkode: e964c...5dd 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #90 Del Skrevet 15. januar 2021 Cecilie var altså verdens beste håndballspiller fire år etter at hun begynte med håndball? Det sier noe om talentet hennes, men samtidig også litt om håndballen, er jeg redd. Anonymkode: bf5a4...af6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #91 Del Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Cecilie var altså verdens beste håndballspiller fire år etter at hun begynte med håndball? Det sier noe om talentet hennes, men samtidig også litt om håndballen, er jeg redd. Anonymkode: bf5a4...af6 Hun ble kåret som verdens beste i VM 1993. En annen fikk tittelen i VM i 1995. Hun var svært god under VM i 1993, den beste keeperen i mesterskapet. At hun ble kåret til den beste sier vel ikke mer enn at hun i det mesterskapet var den beste. Anonymkode: 7ffae...651 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #92 Del Skrevet 15. januar 2021 Expandable86 skrev (På 13.1.2021 den 1.15): Det er vel god og næringsrik mat før konkurranser.. Holder lenge på energien. Jeg blir sulten kjempefort når jeg spiser havregrøt 😂😂 Anonymkode: f4132...13b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #93 Del Skrevet 15. januar 2021 Cecilie er jo prikk lik Ole Lukkøye. Er de i slekt? Anonymkode: 7e79b...73f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 15. januar 2021 #94 Del Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 17.41): Mens jeg tenkte det var så fint å høre om Genette jeg ikke visste så mye om. Hun har fått altfor lite mediedekning med tanke på de prestasjonene hun har! Anonymkode: a3cdb...7e1 Kommenterer sent her, men enig! Fikk veldig respekt for henne. Tøff jente! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #95 Del Skrevet 15. januar 2021 Cecilie Leganger har visst hatt pannelugg siden hun ble født. Anonymkode: 6bdb5...c13 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #96 Del Skrevet 15. januar 2021 Linda har ikke den beste utstrålingen jeg har sett Anonymkode: 0ae1e...598 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #97 Del Skrevet 15. januar 2021 Ble redd Magnus skulle gå ut i dag. Greit han er dyrisk kjekk, men pga at han ble liggende nederst etter første konkurranse måtte jeg bare heie på han. Helt utrolig å se han i klatreveggen, det skal jo ikke være mulig å gjøre det han gjorde! Anonymkode: edcd0...acd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #98 Del Skrevet 15. januar 2021 Magnus har skuffet litt hittil. Er dessverre litt ujevn. Anonymkode: 3454b...170 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 15. januar 2021 #99 Del Skrevet 15. januar 2021 Skjønner ikke hvorfor norske nettaviser absolutt må lage en reportasje om den deltageren som kommer til å ryke ut - før episoden sendes! Sist uke hadde TV2 en reportasje med Genette tidlig på fredagen, og i går (torsdag) hadde Dagbladet en reportasje om Cecilie. Kan de ikke vente med å legge det ut til ETTER at avgjørelsen har falt? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #100 Del Skrevet 15. januar 2021 Helt OT men: er Cecile Leganger og Stavang i slekt? Anonymkode: 5a78f...67a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå