Gå til innhold

Mesternes mester 2021

punkyB

Anbefalte innlegg

For en gjeng de har fått samlet !   Kjenner jeg gleder meg allerede. Mange ganske kjekke og mange morsomme. 

Aksel Lund Svindal (37), alpint

Cecilie Leganger (45), håndball

Johan Olav Koss (51), skøyter

Øystein «Pølsa» Pettersen (37), langrenn

Linda Medalen (54), fotball

Håvard Tvedten (42), håndball

Anne Margrethe Hausken (44), orientering

Magnus Midtbø (31), klatring

Synnøve Solemdal (30), skiskyting

Genette Våge (22), motocross

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men lite spennende, Axel vinner finalen over Pølsa.

Anonymkode: 87e36...291

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se på, på grunn av Håvard Tvedten😍🤤

Anonymkode: 7e79b...73f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus Midtbø er jo steinrå!! Der har vi en med styrke og kroppsbeherskelse! Heier på han og Aksel😍 Tror dessverre pølsa går langt også, men han er SÅ irriterende.

Anonymkode: 1f994...680

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir interessant å se hvordan Magnus Midtbø klarer seg.

Anonymkode: 3454b...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere mye av presentasjonen av Cecilie Leganger kommer til å handle om tyggegommien V6?

Anonymkode: 6bdb5...c13

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanongjeng denne gangen! Å få med Koss og Svindal er jo et Varp! Og "Pølsa" er jo en garantist for god stemning!

Anonymkode: a0b05...0c9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gjeng! Hadde mistet troa på programmet etter årets sesong, men nå ser det lyst ut fot 2021! 

Anonymkode: dc69c...32d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en gjeng! Hadde mistet troa på programmet etter årets sesong, men nå ser det lyst ut fot 2021! 

Anonymkode: dc69c...32d

Problemet med sesongen som ble sendt i år var de begredelige øvelsene, ikke deltakerne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre lineup enn sist i hvert fall, denne gangen har jeg hørt om sju av ti. Jeg er ikke så opptatt av kjendis-tv til vanlig, men akkurat i dette programmet føler jeg noe av poenget må være at det er kjente idrettshelter. Skal nok se på igjen nå etter å ha gitt opp halveis sist.

Anonymkode: bf5a4...af6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite å se på for oss menn da. Trist. Før har det alltid vært et blikkfang å kose seg med. Solemsdal er ok, det er alt.

Anonymkode: f57cb...54c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det spilles inn i korona-Norge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lite å se på for oss menn da. Trist. Før har det alltid vært et blikkfang å kose seg med. Solemsdal er ok, det er alt.

Genette Våge er for stygg for deg, altså?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Kjedelig at det spilles inn i korona-Norge da.

Kanskje det blir slutt på den evinnelige klemmingen for hver minste ting da? Eller, de er vel sikkert i karantene sammen under hele innspillingen. 

Anonymkode: bf5a4...af6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spennende startcast.  Scoopet er selvfølgelig å få med Svindal så tidlig.  Tilbudene må jo ha haglet inn til ham.  Overrasket over at Koss og Leganger skal delta, han har jeg tenkt på som å inneha en så viktig jobb at han ikke har tid og hun har nærmest skydd media siden hun la opp.  Tvedten og Pølsa gjorde begge gode figurer i 71 grader nord og Solemdal var en selvfølge ville bli spurt.  Skiskytterjentene har som regel røket ut svært tidlig, håper hun holder en stund.

Anonymkode: 8ca97...c3a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det blir vel stadig flere tåpelige øvelser der, som for eksempel å bygge ett slags tårn av stein kjappest mulig. 

Sånn går det når hysteriske feminister skal sutre og klage over hver minste lille ting... 

Anonymkode: c5a6e...aeb

Ser ut som du klager litt du også da... 😅

Anonymkode: e5cab...217

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det blir vel stadig flere tåpelige øvelser der, som for eksempel å bygge ett slags tårn av stein kjappest mulig. 

Sånn går det når hysteriske feminister skal sutre og klage over hver minste lille ting... 

Anonymkode: c5a6e...aeb

Dette tårnet av stein som bygges i semifinalen ser jeg ikke noe problemer med. Jeg reagerer mer på øvelser hvor det er stor forskjell på vekten menn og kvinner skal holde eller forflytte. Det blir veldig feil når spinkle og lette menn, som noen av skihopperene som har vært med, jobber med en vekt som omtrent tilsvarer egen vekt. Mens enkelte av kvinnene som er sterke og muskuløse kommer godt ut i disse øvelsene.

Kanskje hadde det vært en idé å tilpasse vekten ut fra utøverens egen vekt? 

Endret av Oida
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 10.8.2020 den 19.21):

Magnus Midtbø er jo steinrå!! Der har vi en med styrke og kroppsbeherskelse! Heier på han og Aksel😍 Tror dessverre pølsa går langt også, men han er SÅ irriterende.

Anonymkode: 1f994...680

Enig, Pølsa er irriterende. Tror han er så morsom 🙄

Anonymkode: 2ac81...490

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Premiere i kveld 😊

Anonymkode: f7b7d...76c

Ah! Dét var jeg ikke klar over! :danser:

Som oppvarming, se "Hundenes mester", hvor en gjeng beagler, markerer hvem de tror vinner :Knegg: 

Tror forøvrig Pølsa passer godt i konseptet, men hadde neppe betalt penger for å høre på han som coach. Til dét er han altfor positiv :ler:

Tvedten og Koss gleder jeg meg mest til å se. Også får vi sikkert se noen nye sider blant dem som ikke er vant til lagøvelser. Er jo noen av de :Nikke:

Anonymkode: 6a991...109

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...