Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når beregner man el basert på når man får positiv test? Jeg hadde to dager med positiv, første positive var veldig sterk og andre var også men ikke like sterk som første. Betyr det at jeg hadde el første dagen med veldig sterk, andre dagen med sterk (også positiv) eller tredje dagen hvor den var negativ igjen?

Anonymkode: 72f19...aee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

El har vært når testen blir negativ. Positiv er positiv uansett hvor sterk den er. Noen har lenger lh-topp en andre. Jeg hadde alltid positiv i to dager. 

Anonymkode: a2ac8...046

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

El har vært når testen blir negativ. Positiv er positiv uansett hvor sterk den er. Noen har lenger lh-topp en andre. Jeg hadde alltid positiv i to dager. 

Anonymkode: a2ac8...046

Jeg hadde "peak" første dag med positiv (hvor test strek var sterkere enn kontroll strek) og "high" den andre (hvor test strek er like sterk som kontroll strek), så da var det kanskje den andre dagen jeg hadde el da? Dette er så forvirrende 🤪🤪

Skrevet

Er det så å nøye da?

Du er fruktbar flere dager enn akkurat eggløsningsdagen, både før og etter. 

Men jeg tror nivået lh øker dagen før selve eggløsningen, så da er det kanskje andre dag som er selve eggløsningsdagen... 

(Ikke ekspert, leste bare på mine tester)

Skrevet
1 time siden, spinnwild skrev:

Er det så å nøye da?

Du er fruktbar flere dager enn akkurat eggløsningsdagen, både før og etter. 

Men jeg tror nivået lh øker dagen før selve eggløsningen, så da er det kanskje andre dag som er selve eggløsningsdagen... 

(Ikke ekspert, leste bare på mine tester)

Bare nysgjerrig og jeg vil vite hvor mange dpo jeg er ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...