Gå til innhold

Har du blitt gjenkjent på kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fortalt noe om en venn/bekjent her på KG og det har visst seg at du ble ferska? 

Eller har du fortalt noe som har gjort at noen har kjent deg igjen basert på det du skrev? 

😄

Anonymkode: 17f64...785

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, man utleverer folk litt vel mye hvis det blir gjenkjent mener jeg. 

Anonymkode: 42a1e...db9

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Men jeg har lest ganske mye informasjon om en bestemt person, men noe kan jo være oppdikta også selvfølgelig.

Anonymkode: 17f64...785

Skrevet

Nei, men jeg ferska ei venninne 😅

Skrevet

Har ikke blitt gjenkjent selv, men har gjenkjent venninnen min tre forskjellige ganger. :link:

Sa i fra til henne hver gang, og nå har hun blitt flinkere til å anonymisere. 

Anonymkode: 89cc1...7d6

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke være så mye.

Surfet litt rundt her. Leste en anbefaling av en serie. Dagen etter i lunsjen kommer en kollega med en anbefaling som minner merkelig mye om denne. Klikker meg inn på profilen - og der har vi personen. 

En annen gang kjente jeg igjen et familiemedlem i anbefalingen av en restaurant i London. 

Så jeg holder meg til AB. 

Anonymkode: 42b94...1f0

• Liker 1
Skrevet

Nei, men jeg har kjent igjen ett familiemedlem. 

Anonymkode: 385a1...e26

Skrevet

Ja, jeg skrev noe i en terminklubb som ble gjenkjent av kollegaen min som tilfeldigvis også var gravid og i samme terminklubb.

Anonymkode: 941e8...9d2

• Liker 1
Skrevet

Nei, fysisk umulig at noen kan gjenkjenne meg.

Anonymkode: 0bd9f...bc9

Skrevet

Har gjenkjent xdama til kjæresten. Det er litt gøy å se at hun er en person online, liberal og litt mammapoliti, mens i virkeligheten både gjør og sier hun det motsatte. 

Anonymkode: 01ba5...296

• Liker 3
Skrevet

Jeg skriver aldri om andre her og det synes jeg heller ikke andre skal gjøre. Har en noe med andre bør man snakke direkte til dem om det, ikke gå til offentlige forum og skrive om deres problem for hele verden.

Anonymkode: 283c3...150

• Liker 3
Skrevet

Desverre. Vedkommende lager eksempler på noe med mitt navn. Veldig ubehagelig. Om jeg skulle be admin fjerne det, ville jeg gitt signal om at jeg følte det ubehagelig. 
tør ikke prate med folk på private meldinger. Redd for at det er en stalker☹️

Anonymkode: a98b1...231

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Desverre. Vedkommende lager eksempler på noe med mitt navn. Veldig ubehagelig. Om jeg skulle be admin fjerne det, ville jeg gitt signal om at jeg følte det ubehagelig. 

Men jeg aner ikke hvem personen er. 

Skrevet

Vanskelig å skjule min eminense. Blir litt som å prøve og skjule solsystemets eneste stjerne bak et dårlig heklet skjerf.

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg har gjenkjent en jeg gikk i klasse med.

Anonymkode: a39b6...9e1

• Liker 1
Skrevet

Kjenner igjen en av gutta innpå her, og det er ganske fasinerende å lese om han brette ut livet sitt. Pga kg vet jeg ting om han som jeg ikke visste fra før, på en negativ måte.

Anonymkode: 9ca8f...d56

• Liker 2
Skrevet
On 8/11/2020 at 4:08 PM, AnonymBruker said:

Mette-Mari, jeg forstår deg godt og har lagt merke til det samme.

Anonymkode: 65cf1...450

• Liker 1
Skrevet

Ja. Jeg er åpen om sexlivet mitt, og det ble tatt opp av noen andre som ikke har noe med det. Så jeg ga blaffen i det. 

Personen som gjenkjente meg er tydeligvis aktiv selv, og får ta seg en bolle. Hvilke type menn jeg har hatt sex med, er jo hverken straffbart eller uthenging av noen. 

Anonymkode: 79f4a...f88

Skrevet

Ikke som jeg vet. Har fått meldinger fra folk som tror de vet hvem jeg er, men det har vært feil. Hadde nok ikke vært så vanskelig for nære å finne meg, men det er isåfall basert på tankene mine og ikke noe om de.

Anonymkode: e65d4...ac9

Skrevet

Jeg har opplevd at noen trodde de hadde gjenkjent meg.  :ler:

Hun var 100 % sikker på at det var meg, og da hadde jeg ikke vært her inne på mer enn to år.

Anonymkode: 20547...a54

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...