Gå til innhold

Bryte avtale uten å si den egentlige grunnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne fyller 40 år idag og vi har i flere måneder avtalt at vi skulle  ut og spise sammen på dagen hennes noe hun minnet meg på senest for to uker siden - og at hun gledet seg.

Så i forgårs kom det melding fra henne om at hun kunne ikke allikevel- årsak  hun følte seg ikke helt i form. Ok da ble vi enige om å utsette det.

Idag  tidlig sendte  jeg henne gratulasjon og spurte samtidig  om hun var bedre slik at turen vår kunne bli noe av. 

Nei da  hun var i tipp topp form og skulle plutselig  ut og spise sammen med søsteren sin og ville derfor at vi skulle utsette vårt restaurantbesøk.

Jeg forstår at søsteren er nærmere og at hun foretrekker henne men kunne hun ikke sagt  det med en gang. Ingen ytterligere forklaring.

Jeg så det var greit og at de måtte kose seg. Da kom det masse hjerter og at jeg var snill og glad hun hadde en venn som meg. Jeg svarte ikke på det.

Hadde dere  blitt snurt over dette?

Anonymkode: 90c7c...979

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være så enkelt som koronaangst. 

Opplevde det samme fra et vennepar nå når pilene pekte oppover igjen. Hun vet jeg er fullstendig avslappet, så syntes sikkert det var litt flaut å si det rett ut, da vi hele tiden har stått i motsatte leire når det gjelder frykt for dette. 

Anonymkode: ebe72...3b5

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke reagert

Anonymkode: f6eac...128

Skrevet

Tenker også at det er pga korona. Jeg omgås ikke andre enn kjæresten og familie nå. Oslo er rød sone, så greit å være forsiktig. 

Vet ikke hvor dere bor da, men det er jo stigende smitte nå...

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, SoWhat? skrev:

Tenker også at det er pga korona. Jeg omgås ikke andre enn kjæresten og familie nå. Oslo er rød sone, så greit å være forsiktig. 

Vet ikke hvor dere bor da, men det er jo stigende smitte nå...

Norge er mer enn Oslo ..

Anonymkode: 09aab...e40

• Liker 3
Skrevet

Kan være sosial angst også. Bruker selv å avtale ting, men når det nærmer seg, så sier det bare stopp. Blir eb psykisk påkjenning. Går greit med én person, en veldig nær, men ikke flere..

Anonymkode: 49971...124

Skrevet

Jeg ville blitt lei meg og følt meg som en reserveløsning som ble dumpa. Hvorfor kunne dere ikke gått ut og spist alle tre?

Anonymkode: 55dc7...728

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...