AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Min venninne fyller 40 år idag og vi har i flere måneder avtalt at vi skulle ut og spise sammen på dagen hennes noe hun minnet meg på senest for to uker siden - og at hun gledet seg. Så i forgårs kom det melding fra henne om at hun kunne ikke allikevel- årsak hun følte seg ikke helt i form. Ok da ble vi enige om å utsette det. Idag tidlig sendte jeg henne gratulasjon og spurte samtidig om hun var bedre slik at turen vår kunne bli noe av. Nei da hun var i tipp topp form og skulle plutselig ut og spise sammen med søsteren sin og ville derfor at vi skulle utsette vårt restaurantbesøk. Jeg forstår at søsteren er nærmere og at hun foretrekker henne men kunne hun ikke sagt det med en gang. Ingen ytterligere forklaring. Jeg så det var greit og at de måtte kose seg. Da kom det masse hjerter og at jeg var snill og glad hun hadde en venn som meg. Jeg svarte ikke på det. Hadde dere blitt snurt over dette? Anonymkode: 90c7c...979
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Kan være så enkelt som koronaangst. Opplevde det samme fra et vennepar nå når pilene pekte oppover igjen. Hun vet jeg er fullstendig avslappet, så syntes sikkert det var litt flaut å si det rett ut, da vi hele tiden har stått i motsatte leire når det gjelder frykt for dette. Anonymkode: ebe72...3b5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Nei, jeg hadde ikke reagert Anonymkode: f6eac...128
SoWhat? Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Tenker også at det er pga korona. Jeg omgås ikke andre enn kjæresten og familie nå. Oslo er rød sone, så greit å være forsiktig. Vet ikke hvor dere bor da, men det er jo stigende smitte nå... 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 3 timer siden, SoWhat? skrev: Tenker også at det er pga korona. Jeg omgås ikke andre enn kjæresten og familie nå. Oslo er rød sone, så greit å være forsiktig. Vet ikke hvor dere bor da, men det er jo stigende smitte nå... Norge er mer enn Oslo .. Anonymkode: 09aab...e40 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 Kan være sosial angst også. Bruker selv å avtale ting, men når det nærmer seg, så sier det bare stopp. Blir eb psykisk påkjenning. Går greit med én person, en veldig nær, men ikke flere.. Anonymkode: 49971...124
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #7 Skrevet 11. august 2020 Jeg ville blitt lei meg og følt meg som en reserveløsning som ble dumpa. Hvorfor kunne dere ikke gått ut og spist alle tre? Anonymkode: 55dc7...728 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå