Martinemke Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Nå har det seg slik at jeg tok siste p-sprøyte i januar. Og vi prøver jo da å få barn. Har prøvd helt siden p-sprøyten skulle gått ut av systemet. Tok en eggløsningstest i forigegårs og en igår. Den første jeg tok var positiv , men litt svak positiv strek. Og den igår var også svak positiv men enda svakere. Og har heller ikke fått tilbake mens. Men så kommer jo eggløsning før mens. Men kan ikke si jeg skjønner så fryktelig mye av eggløsning og syklusen enda når jeg ikke har fått tilbake mens. Blir litt sprø , vil bli gravid nå 😧
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 For at en eggløsningtest skal være positiv må teststreken være sterkere enn kontrollstreken. Så mulig du mistolker når du sier "svak positiv"? P-sprøyte er en av prevensjonsmidlene som sitter i kroppen lengst, og er ikke uvanlig at det tar opp til ett år før man får tilbake eggløsning. Ikke så mye annet å gjøre enn å vente med andre ord! Lykke til! 😊 Anonymkode: 16105...95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå