Gjest Hel Skrevet 16. juli 2005 #21 Skrevet 16. juli 2005 Er jeg den eneste som ikke klarer å få den krussedullen bak henne til å se ut som en person til? :klø:
Tiit Skrevet 16. juli 2005 Forfatter #22 Skrevet 16. juli 2005 Jeg tenkte ikke at det var så mange som assosierte den med sex, og så sex med julenissen da...! Jeg tenkte mer på trening og aktivitet og sånt altså... Nå må jeg lete meg frem en anstendig avatar selv om jeg likte dama godt. Det går jo ikke an å holde på sånn til alle døgnets timer :grine2:
Malie Skrevet 17. juli 2005 #23 Skrevet 17. juli 2005 Er jeg den eneste som ikke klarer å få den krussedullen bak henne til å se ut som en person til? :klø: ← Det er nå et eller annet bak der ihvertfall, det beveger seg litt opp, og så 'hopper' dama opp etterpå.. Litt skitten fantasi, så for meg ble det til at det står noen der bak Ergo de har sex
Tiit Skrevet 17. juli 2005 Forfatter #24 Skrevet 17. juli 2005 Virker jeg useriøs med en sånn avatar, slik at jeg virkelig BØR bytte?
Gjest Madeline Skrevet 17. juli 2005 #25 Skrevet 17. juli 2005 Virker jeg useriøs med en sånn avatar, slik at jeg virkelig BØR bytte? ← Hvis du vil bli tatt seriøst så bør du kanskje det, men det er selvfølgelig helt opp til deg.
Gjest Bellatrix Skrevet 17. juli 2005 #26 Skrevet 17. juli 2005 Virker jeg useriøs med en sånn avatar, slik at jeg virkelig BØR bytte? ← Nei. Synes den er artig, jeg.
Trampe Skrevet 17. juli 2005 #27 Skrevet 17. juli 2005 (endret) Nei. Synes den er artig, jeg. ← Jepp Endret 17. juli 2005 av ~Tone~
Gjest messengerboy Skrevet 18. juli 2005 #28 Skrevet 18. juli 2005 synes det er ei fin dame du har på avatar´n din. Så lenge ikke du selv synes denne "er på kanten" så synes jeg du skal beholde den Kan ikke si at jeg forbinder den med å bli tatt bakfra eller sex eller no sånt. Skal mye fantasi til å kunne se det synes jeg. Men så er jo heller min fantasi dårlig da (får jeg stadige tilbakemeldinger på, hehe )
Gjest Rhoswen Skrevet 18. juli 2005 #29 Skrevet 18. juli 2005 Hm. Jeg ser for meg at hun kommer med et eller annet fjollete hyl fordi hun blir glad for noe, og hopper opp og ned i barnslig begeistring. Hun skulle vært blond, det er det eneste som mangler... Så hvis du er opptatt av å bli tatt alvorlig er vel ikke den avataren det beste i så måte
Marianne Skrevet 18. juli 2005 #30 Skrevet 18. juli 2005 Det kan godt være du damen ligger på ett rødt rotete teppe og tar situps og
Tiit Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #31 Skrevet 18. juli 2005 Hm. Jeg ser for meg at hun kommer med et eller annet fjollete hyl fordi hun blir glad for noe, og hopper opp og ned i barnslig begeistring. Hun skulle vært blond, det er det eneste som mangler... Så hvis du er opptatt av å bli tatt alvorlig er vel ikke den avataren det beste i så måte ← Nå syns jeg faktisk at din beskrivelse minner ganske mye om meg slik jeg kan være innimellom! Og som oftest blir jeg faktisk tatt alvorlig likevel... Det med sit-ups passer desverre litt dårligere til virkeligheten.
Gjest Dilla Skrevet 19. juli 2005 #32 Skrevet 19. juli 2005 Herregud, er det rart at det fortsatt er diskriminering av kvinner? Selvfølgelig blir du og skal du bli tatt alvorlig selvom "du" blir tatt bakfra og vifter med puppene! I hvertfall av oss oppegående og selvstendige damer som ikke lar oss affisere av sånne dumme uttalelser. Gurimalla, er det rart det blir krig i verden? Nei vift i vei og kos deg du!
Gjest Rhoswen Skrevet 19. juli 2005 #33 Skrevet 19. juli 2005 Krig i verden...? Vet ikke om din kommentar her var med å å bekrefte fordommen eller avkrefte den, jeg... viktig med krig og fred og sånt assa Hovedsaken er jo innholdet. Er innholdet tilsvarende avataren, blir det en sak. Er innholdet som det er nå; vanlig oppegående og reflektert, kan avataren være en fordel - vi liker sterke kvinner med selvironi, da Jeg vet ikke om dere kjenner mange voksne kvinner som hopper rundt, hyler og fniser, det er kanskje bare her jeg bor det ikke er vanlig, hva vet jeg? Tenker det hadde blitt baluba i styrerommene rundt omkring dersom kvinner insisterte på å vise sin selvstendighet ved å oppføre seg som jenter på ungdomsskolen for å bevise det poenget at "vi kan være fjollete OG flinke samtidig, vi!"
Gjest Dilla Skrevet 19. juli 2005 #34 Skrevet 19. juli 2005 Jeg er helt enig med deg og som du selv sier; Hovedsaken er innholdet. Det var akkurat det jeg mente med mitt forrige innlegg. At dersom noen ikke kan tro du er seriøs uavhengig av ditt avatar, sier det mer om dem. Altså konklusjonen min er; det er innholdet som teller! (Her som i andre sammenhenger
Shoegal Skrevet 19. juli 2005 #35 Skrevet 19. juli 2005 er det bare meg som ser at dama holder på å bli skvisa av en slange eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå