Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener selv at jeg gjør noe sprekt, slik som å hoppe på trampoline eller å løfte sånne armvekter på et apparat. Men jeg er ikke sikker.....

Gjest Bellatrix
Skrevet
Står det noen bak denne dama??

Ja, det kan kanskje se ut som to som...

Skrevet

Mener dere... at der er NOEN altså :hakeslepp:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Vet ikke. Kanskje fantasien min løper løpsk i natt. Men har ikke sett det før Malie nevnte det.

Gjest Violetta
Skrevet

Eller noen som kiler henne så hun skvetter... :ler:

Skrevet

hehe, trakk litt på smilebåndet da jeg så avataren din i sammenheng med nicet ditt ;) men så er jeg kjent for å få "koffert" ut av alt også da.. hihi

Gjest gjest1
Skrevet

Det er nokon som står bak ja... Og så seier dama "oooh - ohhhh"...

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg har hele tiden tenkt at det står noen bak den dama :ler: . Men det er sikkert fordi jeg først så den avataren på et sex- og samlivs - forum :sjenert:

Gjest Guest
Skrevet

Avatar-damen ser ut som om hun er en tøyte som har sex på KG i beste sendetid.

Den er i samme kategori som den avataren der Baloo i "Jungelboken" spruter sæd inn i munnen på det stakkars lille uskyldige dyret. Jeg ble faktisk sjokkert!

Det er en del uanstendige damer her [sluts].

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg assosierer nok avataren din med koffert. Det er nok to personer som driver på.

Gjest Milah
Skrevet
Jeg assosierer nok avataren din med koffert. Det er nok to personer som driver på.

Det samme tekte jeg.. Hun hopper i hvertfall ikke. Og hun løfter ikke vekter.. Hun holder ingen vekter, og man dytter jo ikke puppene fremover på den måten når man gjør det.

Skrevet

Ho ho ho! Det er da faktisk selveste julenissen som står der bak og koser seg! :nisseblunk:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...