Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5 måneder på vei. Og sliter med trøtthet. Vært hos legen og tatt blodprøver og alt var normalt . Han sa at sånn er det bare i svangerskapet. 

Leverer barnet i bhg og går hjem og sove og henter barnet. Gleder meg bare til at det er leggetid og kunne sove. Jeg har gjort det slutt med bf nylig for han behandlet meg dårlig. 

Aner ikke hvordan det skal bli med en til om jeg ikke orker noenting? 

Ikke noe særlig lyst på mat heller. 

Anonymkode: ea382...40b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig, og går over etter fødsel :)

Anonymkode: 1ac2e...9b7

Skrevet

Har det helt likt. Er 25+4. Har mann og 2 barn fra før. Er helt ødelagt og gruer meg til helg når jeg må gjøre annet enn å sove😅

Men høres ut som du er i en vanskelig situasjon, kanskje lurt å ta kontakt med jordmor ang dette? Kanskje det er tegn på svangerskapsdepresjon. 

Anonymkode: d819d...646

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 5 måneder på vei. Og sliter med trøtthet. Vært hos legen og tatt blodprøver og alt var normalt . Han sa at sånn er det bare i svangerskapet. 

Leverer barnet i bhg og går hjem og sove og henter barnet. Gleder meg bare til at det er leggetid og kunne sove. Jeg har gjort det slutt med bf nylig for han behandlet meg dårlig. 

Aner ikke hvordan det skal bli med en til om jeg ikke orker noenting? 

Ikke noe særlig lyst på mat heller. 

Anonymkode: ea382...40b

Hadde det slik i begge svangerskapene, gikk over timer etter fødsel. Sykt digg å ha født, følte meg hundre ganger friskere kort tid senere! Så da går to fint, man får jo masse ny energi plutselig 😛 Veldig merkelig. Men legen hadde en diagnose ang svangerskapsutmattelse å tilby meg. Hormoner hormoner hormoner...

Anonymkode: ede96...0dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...