AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Lurer veldig. Er tidlig gravid. 6 uker bare. Men har allerede begynte å gruve med til fødsel, om dagene etter hvis ikke mannen får være der... så det jeg lurer på er om dere får ha mannen deres med og om han får overnatte.. sist vi fødte der så var det jo bare enmansrom noe vi var så fornøyd med, for det har ikke alle sykehuse, og da fikk alle fedrene sove der så lenge vi var der. Og de første dagene på sykehuset med babyen og mannen var så fint❤️ Så håper virkelig han får være der denne gangen også.. noen som vet? Anonymkode: c71b8...958
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Ikke født der nå, men er nok ikke åpnet opp for at fedre kan sove der nei. Men dette vil jo endre seg hele tiden fremover, så det som gjelder nå gjelder kanskje ikke når du skal føde. Slik koronapandemien ser ut nå så vil jeg anta at det ikke blir mulig for barnefar å overnatte nå heller.... Anonymkode: a5285...46f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke født der nå, men er nok ikke åpnet opp for at fedre kan sove der nei. Men dette vil jo endre seg hele tiden fremover, så det som gjelder nå gjelder kanskje ikke når du skal føde. Slik koronapandemien ser ut nå så vil jeg anta at det ikke blir mulig for barnefar å overnatte nå heller.... Anonymkode: a5285...46f Så kjedelig håper virkelig det endrer seg.. hadde keisersnitt sist, og må sikkert det denne gangen også. Og å ha barnefar til stedet etter keisersnitt det trengs for å si det sånn.. Anonymkode: c71b8...958
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Fødte for en måned siden. Far var med på både fødsel og barsel. 🙂 Anonymkode: 53068...b4c 2
HopelessFear Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 Ville ikke tatt sorgene på forskudd, mye kan skje på 7-8 måneder.
Vilblimamma90 Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 Jeg fødte på St. Olavs i begynnelsen av juli, og far fikk være med både på fødsel(keisersnitt) og han fikk overnatte med oss på barsel de dagene vi var der. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #7 Skrevet 10. august 2020 Hvis du går inn på nettsiden deres kan du lese hva som gjelder nå. Er ikke sikkert det vil gjelde når du skal føde men per dags dato får de være med i aktiv fødsel, og de får bo både på barsel og barselhotellet. Om dere har barn fra før er dette kanskje vanskelig, for søsken får ikke være med, og far får ikke forlate sykehuset hvis han skal bo der. Ellers får han komme på visitt mellom 18 og 20,men bare far - ingen andre. Anonymkode: f940a...38b 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #8 Skrevet 10. august 2020 Fødte i juni, far var med på både fødsel og på barsel de dagene vi var der 😊 Anonymkode: d6d4c...966
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #9 Skrevet 10. august 2020 Fødte der for en uke siden og far fikk være med fra jeg gikk i aktiv fødsel (4 cm åpning) til vi reiste hjem fra pasienthotellet. Vi følte oss veldig godt ivaretatt også under denne fødselen! Dette var min andre fødsel på St. Olavs og jeg har kun positive erfaringer med jordmødrene og alle andre vi møtte. Anonymkode: effb0...e5e 1
Amatariel Skrevet 11. august 2020 #10 Skrevet 11. august 2020 Enig i at mye kan skje i månedene fremover. Så ikke ta sorgene på forskudd. Når det er sagt så kan det hende du har mindre behov for pappaen der enn sist. Du har født før, og nå har du et barn hjemme også. Da jeg fødte nr.2 ville jeg at mannen skulle ha natten hjemme med nr.1. Og så hadde jeg kun en natt på barsel, for ville hjem raskest mulig, og som andregangs er det helt innafor.
spinnwild Skrevet 11. august 2020 #11 Skrevet 11. august 2020 Følg med her: https://stolav.no/nyheter/2020/informasjon-til-fodende
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #12 Skrevet 13. august 2020 Jeg fødte der for 5 uker siden. Hva er det du lurer på? 😊 Anonymkode: 8b3f8...74b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #13 Skrevet 13. august 2020 Fødte der i midten av juni. Ble satt igang og mannen min fikk være med på både observasjon, fødsel og barsel etterpå. Eneste "problemet" vi møtte på var at kantina og kiosken var stengte i helgen pga korona, så mannen min fikk ikke mulighet til å skaffe lunsj/kvelds(følget får ikke dekt alle måltider, og må skaffe en del selv. Problematisk siden han ikke kunne forlate sykehuset) men regner med at det er ordnet nå Anonymkode: cb442...eff
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #14 Skrevet 13. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fødte der for 5 uker siden. Hva er det du lurer på? 😊 Anonymkode: 8b3f8...74b Det står jo i HI? Hun lurer på om mannen får være med på fødsel og på barsel. Anonymkode: d19cf...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå