Gjest Molima Skrevet 15. juli 2005 #1 Skrevet 15. juli 2005 Har møtt en gutt som jeg føler at alt klaffer helt med. Vi er foreløpig bare venner, men jeg føler at det er er en liten ekstra gnist, klaff, glød, piff eller hva man skal kalle det. At det er noe ekstra som gjør at vi synes det er hyggelig å være i den andres selskap, ikke bare at vi liker hverandre som mennesker. Det jeg lurer på er om det går an å føle at det er en klaff fra den ene siden? At jeg føler at vi klaffer, mens han ikke føler det? Hmm. Noen som skjønner hva jeg mener?
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2005 #2 Skrevet 16. juli 2005 Det går jo an å være betatt av noen uten at den andre personen er betatt tilbake. Det er jo veldig herlig å være sammen med personer man er betatt av, slik at man kan tenke at det er en spesiell glød, klaff osv. Da gjelder det bare å håpe på at han føler noe liknende tilbake da
Gjest Guest Skrevet 18. juli 2005 #3 Skrevet 18. juli 2005 Gøy er det uansett ikke. Jeg gikk lenge å trodde forelskelsen jeg følte var gjensidig. For det føltes virkelig slik for meg. Jeg har opplevd det som veldig vanskelig å være den som er forelsket imens den andre tilsynelatende ikke kunne brydd seg mindre om en. Jeg tror også man må være forelsket selv for å forstå det. For da forstår man kansje at det ikke lar seg gjøre å bare slå av noe slikt. Dra i nødbremsen og så er det over, for sånn er det jo ikke. Det tar tid. Men det blir svakere etter hvert. Til slutt våkner man kansje en dag og har glemt hva man i det hele tatt forelsket seg i. Og i mellomtiden er det vel bare å vente. Det har vært en erfaring som har gjort forferdelig vondt til tider og pluttselig forstår man hva det vil si å bli såret. På ordentlig. Det er bedre å forelske seg i noen som forelsker seg i en tilbake. Jeg forstår så alt for godt hva du mener Molima og forstår også at det ikke finnes noen nødbremse for deg å trekke i. Briste eller bære, det er det kjærlighet handler om tror jeg. Lykke til.
Gjest Guest Skrevet 18. juli 2005 #4 Skrevet 18. juli 2005 Venneparret vårt kunne skrevet dette ordrett for noen år siden! Først forelsket han seg i venninna mi og det du har skrevet gjest kan jeg sverge på han hadde sagt seg enig i, men nå for 2 år siden var vi alle sammen i vietnam og de giftet seg Jeg var forlover. Å om cirka seks mnd får de en Hehehe så aldri si aldri
Gjest Darcy Skrevet 18. juli 2005 #5 Skrevet 18. juli 2005 Du lurer på om det du føler er reellt og om du kan føle at han føler det samme ? Du kan vel til en viss grad merke om han er interessert i mer enn vennskap, men om man er betatt er det jo lett å feiltolke signaler også. Eneste måten å være sikker på, er å spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå