AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 En mann jeg kjenner har dødd. Jeg kjente han godt fra før, men lite kontakt de siste årene. Synes det er trist og har på en måte lyst å gi han en oppmerksomhet, men han er jo død. Jeg kjenner ikke de pårørende, så tror ikke jeg kan sende dem personlig en blomst (og hvem sender jeg til om de er flere?). Hvordan løses slikt? Anonymkode: d3c2c...0af
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Hva slags kontakt hadde dere om jeg tør spørre? Anonymkode: 8eb49...9f6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Jeg skjønner at du vil det, men han er jo død så da blir kanskje hensynet til de som faktisk lever der viktigste. Men det spørs hvilken kontakt dere hadde da Anonymkode: df84d...d24
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Du kjøper en blomst, tenner et lys hjemme hos deg selv og minnes ham i stillhet. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 Det kommer an på hvlken relasjon dere hadde, men for min del ville jeg satt pris på å høre fra venner og bekjente at den døde hadde betydd noe for dem. En liten hilsen " jeg er en tidligere kollega som satte stor pris på den hjelpen X ga meg da jeg begynte i den nye jobben", eller "X var en barndomsvenn av meg, og jeg synes det var veldig trist å høre om hans bortgang" kan bety så veldig mye for de etterlatte. Anonymkode: 513f5...1c6 10
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #6 Skrevet 14. august 2020 Takk for svar! Det var ikke noe sketchy kontakt altså, vennskapelig relasjon. Anonymkode: d3c2c...0af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå