Loglady97 Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Hei! Nærmer seg vinter og blek hud igjen :(( Noen som har tips til en bra selvbruning til en rimelig pris? Har hørt om den glöd fra Sofie Elise, men lurer på om det er promotering i de omtalene jeg har hørt.. Noen som har prøvd denne, evt om du vet om en annen til noenlunde samme pris?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 St Moriz medium, dette er skum og lett å påføre. Bruk for all del handske. Den setter farge veldig fort så du må jobbe kjapt. Jeg smører meg med den etter dusj og sover med den. Så dusjer jeg i lunkent vann igjen morgen etter for å jevne den ut for den kan se litt skjoldete ut når du smører på. Den lukter selvbruning men dette forsvinner når du dusjer. Veldig god. Bondi Sands dark, også skum men noe mørkere enn Moriz, men finnes nok i medium og. Denne lukter kokos, noe som er bedre enn selvbruningslukta. Mr & Mrs Tannie sin selvbruningslotion beuker jeg i dag. Har ikke prøvd skummet men lotion og den lukter helt nydelig. Ser ut som karamell og lukter karamellaktig, får nesten lyst å bruke den som parfyme. Denne setter ikke farge fort og du blir ikke veldig brun. Perfekt å smøre på om vinteren som en lotion kanskje? I tillegg til å lukte veldig godt. Anonymkode: f0b09...d3a
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 Bruker Sophie Elise sin, og synes den er veldig bra. Den lukter riktig nok selvbruning, men jeg påfører på ettermiddag/kveld og dusjer på morningen, så da forsvinner jo lukten. Den er veldig lett å påføre, og skal godt gjøres å få skjolder med den. Drøy i bruk også. Anonymkode: 34ece...cd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå