AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Noen som vil hjelpe meg med å finne vognpose til høst/vinter? Bor på Vestlandet og vinteren er mest våt men også litt kald, har Stokke Trailz, og en gutt som er stor av vekst. Han kommer ikke til å sove mye i vogn ute (han våkner med en gang vognen stopper), men vi går mye tur. Hvilken pose er du fornøyd med? Hvilken tror du vil passe meg og mitt bruk? Hva er viktig å tenke på når man skal kjøpe vognpose til høst/vinter? Anonymkode: ed8ea...e9f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Jeg har vært fornøyd med Voksi, som har ull i bunnen. Da trenger man ikke ha på mye klær heller. Fåes med forlengede, så barnet kan bruke den lenge. Men helt ærlig tror jeg de fleste vognposer på markedet i dag duger, se litt etter hva du kunne tenke deg og hva det er gode tilbud på feks. Anonymkode: d5f59...f3d
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Jollyroom har en i lammeskinn som er helt super. Nordlys heter merket. Anonymkode: 6a4f9...7ab
Piruette Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Har selv Stokke trailz. Begynte med Voksi, men gikk etterhvert over til Easygrow nature. Syns denne var mye lunere til Stokke vognen som er ganske åpen (sportsdelen). Fikk liksom snurpet godt inn i siden og det så rett og slett bare veldig mye mer lunt og godt ut. Hun var 2 år i vinter😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå