Saltekjeks Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 (endret) Jeg ser flere private høyskoler sier de fortsatt tar i mot søknader etter fristen er gått ut. Men det virker litt for "godt" til å være sant. Jeg har sendt inn søknad i dag på et årsstudium, da det stod de fortsatt hadde ledige plasser, men jeg blir så usikker da det snart er studiestart og det er ikke opplyst noen absolutt siste frist. Er jeg så og si "garantert" plass da, eller legger jeg opp til å bli skuffet? Jeg kom jo egentlig inn på et annet høyere studie, med mye større arbeidsmengde, men nå angrer jeg på valget og vet ikke om jeg orker å fullføre enda en høyere grad. Jeg gruer meg noe forjævlig til å møte opp første dag på det originale studiet, og det frister så mye mer å begynne på årsstudiet. Endret 10. august 2020 av Saltekjeks
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Det er etterfylling, ja. Jeg skal søke som enkeltemnestudent nå den 18., for det er da de opplyser om hvilke studier det er plass på. På grunn av digitale undervisninger håper jeg det er plass på alle. Anonymkode: 320f2...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå