Gå til innhold

En venninne skal til Hellas i september.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det ren idioti? Kjenner jeg blir irritert på henne. Hvorfor reise til utlandet midt oppi alt dette? 

Anonymkode: 5a3f1...f14

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumskap av ypperste klasse.

Anonymkode: 3287a...c51

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det ren idioti? Kjenner jeg blir irritert på henne. Hvorfor reise til utlandet midt oppi alt dette? 

Jo, det er et perfekt eksempel på idioti det der. Beklager for å måtte si dette, men venninna di er en egoistisk person som setter sine egne behov foran andres. Håper ho faktisk får COVID-19 for å være så egoistisk.

Anonymkode: ef628...84d

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, det er et perfekt eksempel på idioti det der. Beklager for å måtte si dette, men venninna di er en egoistisk person som setter sine egne behov foran andres. Håper ho faktisk får COVID-19 for å være så egoistisk.

Anonymkode: ef628...84d

Enig.... Hun sier at Hellas er grønt for innreise, og at det da er lov.  Greit nok, men det er vel lov å tenke litt.  Synes hun er veldig egoistisk ja. 

• Liker 5
Skrevet

Tenk hvor mindre stresset du hadde følt deg hvis du hadde droppet å tenke på hva din veninne gjør. Bare drit i å møte henne etter reisen da vel... hvis hun vil bli smittett og være ansvarlig for å smitte andre så be my guest. Så kan du kose deg med god samvittighet

Anonymkode: 4e7bb...95f

• Liker 20
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk hvor mindre stresset du hadde følt deg hvis du hadde droppet å tenke på hva din veninne gjør. Bare drit i å møte henne etter reisen da vel... hvis hun vil bli smittett og være ansvarlig for å smitte andre så be my guest. Så kan du kose deg med god samvittighet

🤦‍♂️

Dette handler om smittespredning, og da er det all grunn til å være irritert på henne. 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, norw skrev:

🤦‍♂️

Dette handler om smittespredning, og da er det all grunn til å være irritert på henne. 

Sa ikke at man ikke for lov å bli irritert men man hindrer ikke smitte av den grunn. Drar hun så drar hun, er ikke så mye man får gjort med saken av irritasjon. 

• Liker 6
Skrevet

Venninna di er en covidiot. 

• Liker 6
Skrevet

Ikke ta sorgen på forskudd uansett. Er ikke sikkert hun kommer sp langt slik smitten stiger i norge. Blir sikkert ikke noe av reisen hvis det fortsetter slik. Du kan klage hvis hun faktisk drar

• Liker 3
Skrevet

Pass på deg selv. Har selv avlyst 3 utenlandsturer i år, men legger meg ikke bort i andres valg.

Anonymkode: b5f87...912

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ren idioti i min bok.

Men jeg tror ikke det vil være mulig å reise i september uansett hvor mye hun vil.

• Liker 6
Skrevet

Det er slett ikke sikkert hun kan reise uten å måtte i karantene ved hjemkomst, så slapp av og ikke ta sorgene på forskudd.

Anonymkode: e458f...dec

Gjest AineAvive
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor i Hellas skal hun da? Det har jo mye å si. Følger med på smitteutviklingen der daglig, og kan si deg at mange av øyene har langt mindre smitte enn Norge. Hellas har klart seg utrolig bra, bedre enn Norge, men har som oss noe oppblomstring på fastlandet nå. Hun bør heller holde seg unna Oslo, det er rødt. Skal hun i frivillig karantene etterpå samt kjøre bil til/fra flyplass? Bor hun noe isolert i Hellas, skal hun lage mat selv eller gå ut på bar og drikke, er hun opptatt av smittevern? Alt dette har jo mye å si. Reiser hun ansvarlig eller ikke? Jeg ville dømt henne utifra dette, og intet annet. Slik "dømmer" jeg også folk her hjemme. Individuelt.

Alt annet er for enkelt og for lite dyptgående.

Skrevet

Jeg kan trøste deg med at den turen ikke blir nor av. Nye retningslinjer er på vei.

Anonymkode: 5b7cb...6c2

• Liker 4
Skrevet

Så lenge hun overholder smittevernsregler både her og der ser jeg ikke problemet. 

Jeg er lei av denne hetsen mot alle, når det er noen få som opptrer uansvarlig både på reise (fest) og ved hjemkomst (ny fest). 

Anonymkode: 95502...d3d

• Liker 14
Skrevet

Jeg reiser selv til Hellas om to uker. Pr 10.8 er det faktisk høyere smittespredning i Oslo enn i Kreta, så sånn sett burde jeg holde meg unna Oslo da det er statistisk farligere her. 

Så lenge man reiser ansvarlig, har jeg ingen betenkeligheter med å ta utenlandsferier selv under denne pandemien. 

Anonymkode: 33313...ff4

• Liker 11
Skrevet

Så lenge du ikke vet hvor i Hellas hun skal, hvordan hun lever der eller hvilke forhåndsregler hun tar, så synes jeg ikke du skal legge deg oppi det.

Du står jo selv fritt til å holde deg unna henne om du vil det.

Anonymkode: a0ff5...89f

• Liker 2
Skrevet

Kjenner to som har reist til Spania 🤦‍♀️det er da ikke rart smitten stiger når idioter reiser på ferie.

Står masse om at unge folk som fester osv er grunn til flere smitte bare tull! Det er akkurat slike folk som venninnen din som tar med seg smitte til andre 🙃 men du for ikke gjort noe dessverre. 

Anonymkode: b1885...04e

• Liker 3
Gjest AineAvive
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan trøste deg med at den turen ikke blir nor av. Nye retningslinjer er på vei.

Anonymkode: 5b7cb...6c2

Har du snakket med Høie? Få høre da!

Skrevet

Du får ønske henne god tur fra meg. Skjønner godt at hun vil ha en pause fra alle sinte og negative mennesker her.

Anonymkode: 11b22...3bd

• Liker 15
  • Opprett ny...