AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Kjenner dere til den ene personen som alltid tar over musikken? Og så slår de alltid av når det blir bra?! Anonymkode: f020c...a1a 1
andy capp Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Jeg er den som aldri får spilt "min" musikk på fest. Andre bytter alltid tilbake til samme kjedelige listefyll og slagere etter maks en og en halv låt. Selv om jeg alltid gir andre mulighet til å sette på musikk innimellom mine valg, og lar sangene spille ferdig før jeg setter på noe annet.
Anzii Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 3 minutter siden, andy capp skrev:Jeg er den som aldri får spilt "min" musikk på fest. Andre bytter alltid tilbake til samme kjedelige listefyll og slagere etter maks en og en halv låt. Selv om jeg alltid gir andre mulighet til å sette på musikk innimellom mine valg, og lar sangene spille ferdig før jeg setter på noe annet. Og hva er din musikk? Jeg for min del elsker «listefyll og slagere» og bytter nok fort over når noen setter på Metallica og slikt🙈 men til Ts: ja, jeg kjenner et par som tar seg den friheten til å logge seg på MIN soundbox når jeg har fest hos meg selv, og spiller min musikk. Det er superirriterende! 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Jeg er en sånn person 😇 Anonymkode: 3e97e...8ef
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 Hold dere hjemme å spill musikken dere liker. Festing er ikke noe man gjør nå. Anonymkode: afc72...fe7 6
parmanoia Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 Ja. Men vi har kliss lik musikksmak, så jeg klager ikke. Skjønner imidlertid godt at andre blir sprø.
andy capp Skrevet 10. august 2020 #7 Skrevet 10. august 2020 9 timer siden, Anzii skrev: Og hva er din musikk? Jeg for min del elsker «listefyll og slagere» og bytter nok fort over når noen setter på Metallica og slikt🙈 men til Ts: ja, jeg kjenner et par som tar seg den friheten til å logge seg på MIN soundbox når jeg har fest hos meg selv, og spiller min musikk. Det er superirriterende! Jeg kan fint være den som setter på Metallica, men tenker at det må være ok å variere musikken i løpet av en fest. 2
sommerfugl154 Skrevet 10. august 2020 #8 Skrevet 10. august 2020 Tenker at det er greit å bytte musikk, men man kan i det minste ''queue'' (sette i kø) sangene man ønsker og ikke bytte midt i en sang. Hvis folk bytter midt i så ber jeg dem sette sangene i kø i stedet. Respekter sangene folk har satt på! De festene jeg har vært på så bytter man på å finne og sette sanger i kø. Er ikke sånn at noen ''eier'' musikken som blir spilt. Det er jo en fest for at alle skal kose seg. 4
andy capp Skrevet 10. august 2020 #9 Skrevet 10. august 2020 6 minutter siden, sommerfugl154 skrev: Tenker at det er greit å bytte musikk, men man kan i det minste ''queue'' (sette i kø) sangene man ønsker og ikke bytte midt i en sang. Hvis folk bytter midt i så ber jeg dem sette sangene i kø i stedet. Respekter sangene folk har satt på! De festene jeg har vært på så bytter man på å finne og sette sanger i kø. Er ikke sånn at noen ''eier'' musikken som blir spilt. Det er jo en fest for at alle skal kose seg. Akkurat det jeg mener, mange mener de har enerett på hva som er god musikk og at alle andre tar feil. Er man på fest er det vel meningen at alle skal ha det hyggelig? Jeg avbryter sjelden sanger andre har satt på, men opplever ofte at sanger jeg setter på blir byttet ut etter kort tid.
sommerfugl154 Skrevet 10. august 2020 #10 Skrevet 10. august 2020 4 minutter siden, andy capp said: Akkurat det jeg mener, mange mener de har enerett på hva som er god musikk og at alle andre tar feil. Er man på fest er det vel meningen at alle skal ha det hyggelig? Jeg avbryter sjelden sanger andre har satt på, men opplever ofte at sanger jeg setter på blir byttet ut etter kort tid. Da ville jeg sagt i fra på en pen/litt tullete måte at ''kan dere sette sangen i kø neste gang?''
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #11 Skrevet 10. august 2020 Ja og det er så irriterende.. Sist fest vi hadde laget jeg egen spilleliste og la til link i arrangementet, og ba alle legge til låter dem liker.. Mange la til og sammen lagde vi en liste alle liker noe av. Det varte i ca 2 timer på festen før hun ene tok tlf min ( var den vi spilte fra) gikk rundt med den hele tiden og satt kun på det hun likte.. Og da er det er ikke vanlig liste musikk men et spesielt band.. Anonymkode: 12ba6...607 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #12 Skrevet 10. august 2020 Jeg er nok en sånn person, men jeg er såpass selvbevisst at jeg klarer å begrense meg 😅 jeh skrur ikke av andres musikk, legger det alltid i kø og lar være å spille den aller særeste favorittmusikken min. Jeg var nok verre før, men man vokser og lærer. Heldigvis Anonymkode: 088a6...dd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå