AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Hadde eggløsning idag,men akkurat idag - IDAG, så klarer han plutselig ikke å holde på ereksjonen. Vi har prøvd å ha sex to ganger nå,men uten hell. Vi hadde sex igår og,men hadde jo ikke eggløsning da. Er løpet kjørt? Anonymkode: f1cc8...29b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Stakar det er nok litt stressende for han hvis du legger så mye press på det... Anonymkode: 87dfa...390 14
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Runk og i en kopp. Kanskje løsningen Anonymkode: c3d0c...96f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Neste EL sier du ikke noe til han. Det ser ut til at han får prestasjonsangst. Anonymkode: cf33c...2d4 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 Les deg litt opp på hvordan dette fungerer. Kan bli gravid siden dere hadde sex i går Anonymkode: fb1a4...dd4 6
Frøken_lurepave Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde eggløsning idag,men akkurat idag - IDAG, så klarer han plutselig ikke å holde på ereksjonen. Vi har prøvd å ha sex to ganger nå,men uten hell. Vi hadde sex igår og,men hadde jo ikke eggløsning da. Er løpet kjørt? Anonymkode: f1cc8...29b Prøv å senk skuldrene dine litt. Jeg vet det er vanskelig, har vært der selv. Men han har nok presentasjonsangst. Prøv å ikke tenk akkurat når EL er, så lenge dere har regelmessig sex. Sæden kan overleve opptil 5 døgn så det er ikke nødvendig å ha sex akkurat den dagen du har EL😊 Ønsker du å snakke mer om dette eller prøvinga generelt, send meg bare en pm👍 Lykke til! 2
Amatariel Skrevet 10. august 2020 #7 Skrevet 10. august 2020 Du har fem fertile dager. Tre dager før EL, selve EL-dagen og dagen etter EL. 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #8 Skrevet 10. august 2020 Seriøst? Kanskje han ikke ønsker barn eller tenner på deg? Aldri opplevd at mannen har mistet ereksjonen 😅 Anonymkode: 3a309...de4 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #9 Skrevet 10. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Kanskje han ikke ønsker barn eller tenner på deg? Aldri opplevd at mannen har mistet ereksjonen 😅 Anonymkode: 3a309...de4 Det kan godt hende. At han ikke tenner på meg mer eller kanskje ikke vil ha barn likevel. Er han som har ytret ønske om barn, ikke jeg, men det kan jo være at han har ombestemt seg. Så ja - seriøst. Takk for at du påpeker det. -ts Anonymkode: f1cc8...29b 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #10 Skrevet 10. august 2020 3 timer siden, Amatariel skrev: Du har fem fertile dager. Tre dager før EL, selve EL-dagen og dagen etter EL. Dette. Egget lever 24 timer, sperm bruker 12 timer opp til egget, sperm kan leve i 5-7 dager. Har man et gjennomsnitlig sexliv treffer man uansett. I tillegg ville jeg tilføye - ikke ødelegg samlivet på dette. Tar det tid er det ødeleggende med sex på kommando. Anonymkode: 34fa6...9f4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #11 Skrevet 10. august 2020 Ts her. Jeg var veldig frustrert igår, siden vi har prøvd en stund nå. Vi har misset SÅ mange prøveperioder,og kommer til å gå glipp av den som kommer neste gang, pga jobb. Jeg vet at det virker som at jeg har null peiling ut ifra det jeg skrev, men jeg var litt nede i kjelleren. Vi har vanligvis ikke dette problemet, og jeg vet ikke hva som forårsaket det denne gangen. Jeg må spørre han på en pen måte, for jeg mistenker at han kanskje fikk presentasjonsangst eller noe..ikke vet jeg. Det er han som har sagt at han vil ha barn, jeg er litt mer sånn «det som skjer det skjer», selv om det kan virke litt selvmotsigende utifra posten min igår😅 jeg syns bare det er rart at det ikke har skjedd noe enda,så det JEG stresser med er jo om det feiler meg noe eller lignende. For jeg vil ikke at vi skal søke hjelp og begynne med all slags undersøkelser og slike ting. Men altså. Eggløsning var (ifølge kalenderen) igår, og vi hadde sex lørdag kveld. Så ja,det kan jo selvfølgelig være en sjanse..men vi skulle jo helst ha hatt både igår og idag,bare sånn for å vite at vi har gjort en innsats. Nå har vi ikke gjort det,så jeg føler at det ikke kommer til å gå denne gangen heller. Anonymkode: f1cc8...29b
Emma89 Skrevet 10. august 2020 #12 Skrevet 10. august 2020 Kan dere ikke bare kose dere? 😍👌 Slik som du skriver "det skjer hvis det skjer" 😁 Mindre stress, og mye koseligere! 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #13 Skrevet 10. august 2020 14 minutter siden, Emma89 skrev: Kan dere ikke bare kose dere? 😍👌 Slik som du skriver "det skjer hvis det skjer" 😁 Mindre stress, og mye koseligere! Det er jo også et godt poeng. Vil du resten av livet tenke at: Vi hadde en fantastisk kveld, mye kos, fine ord, god mat, som resulterte i deg. eller; Vi prøvde to ganger, han klarte ikke få den opp en gang, det var tårer og anklager, og et innlegg på KG, men han presterte til slutt, elendig stemning og krangling etterpå, så da fikk vi deg. Anonymkode: 34fa6...9f4 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #14 Skrevet 10. august 2020 Ts her. Er det vanlig at de kan få presentasjonsangst da? Har snakket med han, og han sier at han det har gått til hodet på han. Jeg satte meg ned med han og sa at han må prøve å slippe det,for JEG stresser ikke. Ikke på den måten. Kanskje litt,men inni meg. Jeg har ikke masa på han om at vi må ha sex, men han har gått å følt på det. Så jeg sa bare til han nå at dette er noe vi ikke rår over,så han må ikke tenke sånn. Det skjer når det skjer. At det ikke var meningen at vi skulle gjøre dette om til en «oppgave». Men så lurer jeg på om det er vanlig? For jeg kan jo ikke hjelpe for at jeg har en liten tanke bak i hodet som sier at han kanskje ikke tenner på meg lenger😭 Jeg HÅPER at det er presentasjonsangst,for det kan jeg ha full forståelse for! Anonymkode: f1cc8...29b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #15 Skrevet 10. august 2020 Løpet et ikke kjørt! Mannen min orket ikke ha sex når jeg hadde eggløsning, jeg ble ganske forbanna siden det var 4 dager siden sist og jeg kan ikke forstå at sjansen i det hele tatt er tilstede så mange dager før. Men jammensanten er jeg ikke plutselig gravid nå likevel 👏🏻 (37 år så blir ikke akkurat gravid på et blunk) Ikke legg så mye press på ham. Det ødelegger sexen og gjør det mekanisk. Anonymkode: c540c...5d5
Jennni Skrevet 10. august 2020 #16 Skrevet 10. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Er det vanlig at de kan få presentasjonsangst da? Har snakket med han, og han sier at han det har gått til hodet på han. Jeg satte meg ned med han og sa at han må prøve å slippe det,for JEG stresser ikke. Ikke på den måten. Kanskje litt,men inni meg. Jeg har ikke masa på han om at vi må ha sex, men han har gått å følt på det. Så jeg sa bare til han nå at dette er noe vi ikke rår over,så han må ikke tenke sånn. Det skjer når det skjer. At det ikke var meningen at vi skulle gjøre dette om til en «oppgave». Men så lurer jeg på om det er vanlig? For jeg kan jo ikke hjelpe for at jeg har en liten tanke bak i hodet som sier at han kanskje ikke tenner på meg lenger😭 Jeg HÅPER at det er presentasjonsangst,for det kan jeg ha full forståelse for! Anonymkode: f1cc8...29b Det er IKKJE uvanleg med problem med ereksjon eller utløysing. Eg synest kommentaren over var veldig unødvendig. Du skal ikkje tru at han ikkje tenner på deg lenger, det er heilt sikkert berre prestasjonsangst, som du seier. Eg har sjølv vanskeleg for å bli våt "på kommando", forskjellen er vel at det er enklare å løyse. Kanskje det beste er å ikke seie noko om EL osb., så blir det kanskje enklare for ham? 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #17 Skrevet 10. august 2020 1 time siden, Jennni skrev: Det er IKKJE uvanleg med problem med ereksjon eller utløysing. Eg synest kommentaren over var veldig unødvendig. Du skal ikkje tru at han ikkje tenner på deg lenger, det er heilt sikkert berre prestasjonsangst, som du seier. Eg har sjølv vanskeleg for å bli våt "på kommando", forskjellen er vel at det er enklare å løyse. Kanskje det beste er å ikke seie noko om EL osb., så blir det kanskje enklare for ham? Huff ja,jeg håper det. Det virker jo sannsynlig siden dette oppstår nå, i denne prøveperioden. Vi har sjelden eller aldri hatt dette problemet tidligere. Får bare vente å se. Han påpekte tilogmed at vi misser neste prøveperiode nå,så vi får ikke en ny før i oktober. Det at han nevner det tyder jo på at han tenker på det og kanskje stresser seg selv opp,uten min «hjelp»😅😭 Jeg ble bare så kjempestressa over det hele siden det er så uvanlig. Får vel bare tro på han.. -ts Anonymkode: f1cc8...29b
Maleficenta Skrevet 10. august 2020 #18 Skrevet 10. august 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde eggløsning idag,men akkurat idag - IDAG, så klarer han plutselig ikke å holde på ereksjonen. Vi har prøvd å ha sex to ganger nå,men uten hell. Vi hadde sex igår og,men hadde jo ikke eggløsning da. Er løpet kjørt? Anonymkode: f1cc8...29b Me. Det er jo best å ha sex litt før eggløsningen. Og to dager før der da absolutt innafor så nei. Løpet er ikke kjørt
Maleficenta Skrevet 10. august 2020 #19 Skrevet 10. august 2020 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan godt hende. At han ikke tenner på meg mer eller kanskje ikke vil ha barn likevel. Er han som har ytret ønske om barn, ikke jeg, men det kan jo være at han har ombestemt seg. Så ja - seriøst. Takk for at du påpeker det. -ts Anonymkode: f1cc8...29b Nei ts han er sikkert bre stressa. Det er jo noe med å ha sex fordi man må fordi man prøver, kontra å bare ha sex på gøy. Førstnevnte kan jo ta piffen en del ut av det Endret 10. august 2020 av Maleficenta 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #20 Skrevet 10. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Kanskje han ikke ønsker barn eller tenner på deg? Aldri opplevd at mannen har mistet ereksjonen 😅 Anonymkode: 3a309...de4 Hvor gammel er du 18 år? Du virker veldig umoden. Anonymkode: 27626...8a0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå