Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uke 36 og har fått mensen smerter med diaré. Er det regn på at noe er i gang? eller er dette vanlig? 

Anonymkode: be26b...82c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du spurte for 7 timer siden, så har det kanskje enten dabbet av eller skjedd mer nå, men for meg var det sånn det startet. Smertene tok seg etterhvert opp, og ble til regelmessige rier 12-14 timer senere. 

Anonymkode: 7f6d1...b8b

Skrevet (endret)

Slik var det for meg i 1 dag før jeg var på sykehuset til vekstkontroll. Ble spurt  om jeg ville sjekkes for modning å da hadde jeg 4 cm. Var ikke klar over at det var i gang overhode så det var ekstremt lite murringer/mensensmerter men diaré delen merket jeg en del til. Fikk beskjed av jm at man ble løsere i magen mot fødsel men at set antagelig var leeenge igjen. Diaré og murringer startet 28 januar, 30 januar kl 06:19 var lille ute. 

Endret av Enilorak93
Skrevet

Jeg har gått med modningsrier i over 2 uker nå, fra litt før uke 36, er enda like gravid. Har vært på do 3-5 ganger på natt med avføring flere netter, og trudde fødselen har vært igang snart. Menssensmerter, tak, og mye slit. Men nei. Jeg har vært å sjekket 2 ganger, og blir mer og mer moden, og har åpning, men ikke fødsel.

Sist starta riene, med diaré i starten, noen timer seinere var baby født. Så det var første tegnene her sist. Men ikke denne gangen. 

Anonymkode: 1bc0e...f8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...