Gå til innhold

Er det mulig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke særlig høye foreldre. Moren min er ca 1.53m høy og faren min er 1.75m høy. Jeg er 16 år og er 1.83m høy. Tror dere at jeg kan bli noe særlig høyere? Og hva kan jeg gjøre for bli høyere/oppnå mest mulig av veksten min bedre?

Anonymkode: 88056...cab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du gutt eller jente?

Anonymkode: 942a0...c6a

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du gutt eller jente?

Anonymkode: 942a0...c6a

Jeg er en gutt

Gjest theTitanic
Skrevet

183 er da en fin høyde for en kar. 

AnonymBruker
Skrevet

Ta vitaminer. Vanlige, som du får på butikken. En av hovedgrunnene til hvorfor andre folkeslag er så lave, er at det er næringsmangel der. Mamma proppet meg full av vitaminer, og jeg, jente, er 11 cm høyere enn henne. 

Anonymkode: fdb30...429

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta vitaminer. Vanlige, som du får på butikken. En av hovedgrunnene til hvorfor andre folkeslag er så lave, er at det er næringsmangel der. Mamma proppet meg full av vitaminer, og jeg, jente, er 11 cm høyere enn henne. 

Tusen takk for svaret ditt!!!!

Skrevet
På 10.8.2020 den 1.28, AnonymBruker skrev:

å hjelpes..

Anonymkode: bb124...291

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svaret ditt!!!!

Ikke ta unødvendige vitaminer. Ikke alle vi skal ha for mye av. Ta en sjekk hos lege før du hiver innpå kosttilskudd. Høyde er genetisk og som regel arvelig. Vanligst er at jentene blir omtrent på høyde med mor, og at gutter tar etter far. Høyden din er også helt fin og normal. 

Anonymkode: 4d4b2...ef7

• Liker 2
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...