AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Dere som er gravid for andre eller tredje gang eller mer, når kom magen for dere? Føler jeg allerede har fått mage, men skjønner jo at det ikke er baby, bare luft eller bæsj eller fett. Er i uke 10.. Anonymkode: f9bf3...313
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Fikk rundt uke 7-8 med nr 2. Var ikke oppblåst. Så tydelig at det var babymage... forsvant aldri, men stagnerte litt mellom uke 12 og 17 før den begynte å vokse skikkelig igjen. Anonymkode: 55b49...9ee
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk rundt uke 7-8 med nr 2. Var ikke oppblåst. Så tydelig at det var babymage... forsvant aldri, men stagnerte litt mellom uke 12 og 17 før den begynte å vokse skikkelig igjen. Anonymkode: 55b49...9ee Det var tidlig, så koselig! 😊 min mage er litt rundt rundt navlen, så det kan fysisk umulig være livmoren.. Aner ikke hva det er.. Anonymkode: f9bf3...313
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Var oppblåst fra veldig tidlig, så det var ubehagelig å ha på bukse, og magen bulte ut. Sikkert allerede 7-8 uker på vei. Men det var selvsagt bare luft. Men måtte over på gravidbukser fra ca. 13 uker. Da orket jeg ikke mer. Og allerede ved ca. 15 uker var det ganske tydelig gravidmage. Jeg er nå 31 uker på vei, og nærmer meg størrelsen magen hadde helt mot slutten forrige gang. Føler meg diger, og som om jeg har vært gravid «for alltid». Med førstemann kunne jeg fint bruke mine vanlige bukser til jeg var ca. halvveis... Anonymkode: 03381...d26
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 Ble veldig stor allerede i uke 6-7, men det er selvsagt bare luft. Hele magen er skikkelig svær, omtrent som da jeg var 6 mnd på vei med førstemann. Husker det var sånn med førsten også, ble ekstremt oppblåst og pløsete allerede mens babyen var helt nedunder skambeinet og bare var på størrelse med et blåbær.. Er i uke 12 nå, og babyen er jo bare på størrelse med en aprikos ennå, så magen er fremdeles 90% luft og bæsj og vann.. Anonymkode: 0aa54...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå