Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Studerer sivilingeniør på NTNU men usikker på om linkedin er så nyttig. Hva tenker dere? Får man mange tilbud? Vi er jo populære på karrieredagene men er usikker på om man får mange tilbud på nett? Noen med erfaring? 

Anonymkode: 297d9...c91

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

Jeg har blitt oppringt og spurt om å kunne på intervju av folk som har funnet meg på LinkedIn så det er greit å være der. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, padawan skrev:

Jeg har blitt oppringt og spurt om å kunne på intervju av folk som har funnet meg på LinkedIn så det er greit å være der. 

Gøy da! Synes du det er spennende å bli oppringt? Hva har du studert? Hvor mange kontakter har du? Legger du til tilfeldige? 

Anonymkode: 297d9...c91

Gjest padawan
Skrevet

Ja, det var litt stas å bli oppringt men litt skummelt også, er ikke sånn superglad i intervjuprosessen men det er jo noe man må igjennom. 

Jeg har 366 forbindelser og det er greit sted å legge til når man møter folk på seminar og lignende. Jeg er litt sær på hva de jeg legger til jobber med. 

Jeg har studert IKT i 4 år og tatt masse ekstra kurs på egenhånd. 

Skrevet

Jeg har enn så lenge bare fått tilbud innen samme bransje som jeg jobbet i under studiene, og ingenting innen det jeg er utdannet som. Tenker at det er litt hva man gjør det til, og jeg har ikke gjort annet enn å lage en oppdatert profil, samt følger noen firmaer jeg er interessert i og har likt noen saker. Pleier også å gå inn på profilene til de som står som kontaktperson i stillingsannonsen, bare for at de skal få et ansikt til søknaden. Men ikke noe napp enda. Nå et jeg en jurist med lavt karaktersnitt da, så det kan ta litt tid.  

Anonymkode: 7c646...127

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...