AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Spesielt i underforumene skråblikk, generell debatt og seksualforumet. Det er helt utrolig. Tråd etter tråd blir opprettet og folk spyr ut av edder og galle. I en annen tråd, er det kanskje en som skriver noe som virkelig ikke er pent om andre og får massevis av likes. Er det virkelig sånn at de fleste her inne misliker mennesker fra andre kulturer, mørkhudede, skeive, transpersoner, uføretrygdede osv...? Hvorfor? Anonymkode: 3a425...71d 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Vet ikke. Mye jævlig her. Stikker heller ut øynene mine enn å lese det meste som blir skrevet. Anonymkode: 70329...973 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Alle har fordommer mot noe. Anonymkode: bfa4d...f90 1
Rant Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Jeg dømmer bare selvsentrerte bedrevitere som tror de kommer med fornuft, men i virkeligheten kommer de med psykosebabbel og vås. Skulle ønske de kunne ta i mot hjelp og kom seg på institusjon. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 På 9.8.2020 den 22.58, AnonymBruker skrev: Spesielt i underforumene skråblikk, generell debatt og seksualforumet. Det er helt utrolig. Tråd etter tråd blir opprettet og folk spyr ut av edder og galle. I en annen tråd, er det kanskje en som skriver noe som virkelig ikke er pent om andre og får massevis av likes. Er det virkelig sånn at de fleste her inne misliker mennesker fra andre kulturer, mørkhudede, skeive, transpersoner, uføretrygdede osv...? Hvorfor? Anonymkode: 3a425...71d Haha, da har du ikke vært i familie og barn underforumet. Det kryr det av fordommer!!! Anonymkode: cce9f...afb 3
bluedot Skrevet 11. august 2020 #6 Skrevet 11. august 2020 På 9.8.2020 den 22.58, AnonymBruker skrev: Spesielt i underforumene skråblikk, generell debatt og seksualforumet. Det er helt utrolig. Tråd etter tråd blir opprettet og folk spyr ut av edder og galle. I en annen tråd, er det kanskje en som skriver noe som virkelig ikke er pent om andre og får massevis av likes. Er det virkelig sånn at de fleste her inne misliker mennesker fra andre kulturer, mørkhudede, skeive, transpersoner, uføretrygdede osv...? Hvorfor? Anonymkode: 3a425...71d Nei det håper jeg da virkelig ikke. Men slike folk har tendens til å «rope» høyest spesielt når de kan skjule sin virkelige identitet.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #7 Skrevet 12. august 2020 På 10.8.2020 den 12.02, AnonymBruker skrev: Alle har fordommer mot noe. Anonymkode: bfa4d...f90 Men ting som rase, seksualitet, kjønn, sykdom, overvekt, livsstil, religion, livssyn etc. Jeg tror mange hadde hatt godt av å se litt mindre ned på folk de har fordommer mot innen slike kategorier. Jeg tør påstå at jeg ikke har noen spesielle fordommer mot noen innen disse kategoriene. Man kan være litt åpen i møte med andre i stedet for å gi de en merkelapp før man kjenner de. Jeg har kanskje noen fordommer, men prøver likevel å være så åpen jeg kan. Alle kan strebe etter dette, og hvert fall unngå å si stygge ting til andre. De eneste fordommene som er noe 'justified' synes jeg er mot folk som oppfører seg dårlig/slemt mot oss eller mot andre... Anonymkode: c325a...074 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #8 Skrevet 13. august 2020 For folk flest er slik. Her inne er man anonym og kan si (nesten) hva man vil. Ingen vet hvem du er. Mens folk flest skjønner jo at man ikke går bort til en overvektig person på gata å sier hun er kvalmende, eller til en røyker og sier hun stinker, eller at man skriver rasistiske kommentarer på nett. De fleste er også forsiktig med å si upopulære meninger i offentligheten, hvis mange vet at du er rasistisk kan det gå ut over f.eks. fremtidige jobber. Anonymkode: 7b3bc...28a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #9 Skrevet 17. august 2020 Fordi folk tror de er anonyme, og har et behov for å skrive det de ikke kan si offentlig. Fordi mange vil ha en reaksjon på det de skriver. Anonymkode: d7641...f27
SoWhat? Skrevet 17. august 2020 #10 Skrevet 17. august 2020 Det er mange, og da mener jeg mange, som sliter her inne. Med psykiske issues og rusproblemer. Tenker at noen av dem får ut ting på andre. 1
SoWhat? Skrevet 17. august 2020 #11 Skrevet 17. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi folk tror de er anonyme, og har et behov for å skrive det de ikke kan si offentlig. Fordi mange vil ha en reaksjon på det de skriver. Anonymkode: d7641...f27 Folk er anonyme på andre forum også. Som Vg-debatt og diskusjon.no Kg er absolutt verst i klassen 1
Kaptein Klein Skrevet 17. august 2020 #12 Skrevet 17. august 2020 Er ikke ordentlig sommer uten fordommer pleide onkelen min å si. Han pleide også si at alder bare er et tall, og sitter den dag i dag inne for overgrep på mindreårige.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #13 Skrevet 17. august 2020 Fordi det er her dritten samles. Og der var jeg ikke noe bedre selv. Men jeg er så inderlig lei av alle sinte og negative mennesker her. Er her mindre og mindre. Og mer og mer IRL. Anonymkode: f9a47...12e
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #14 Skrevet 19. august 2020 På 17.8.2020 den 21.44, SoWhat? skrev: Det er mange, og da mener jeg mange, som sliter her inne. Med psykiske issues og rusproblemer. Tenker at noen av dem får ut ting på andre. Ja sliter selv mye psykisk og har tidligere hatt et rusproblem. Jeg har ikke noe behov for å hate og rakke ned på andre for det. Reagerer kun på det jeg synes er urimelig og urettferdig, og blir til tider veldig provosert av det mange skriver her inne. Og da er det fristende å svare ufint tilbake. Klarer stort sett å beherske meg. Mange gjør ikke det her, og det er forsåvidt forståelig. Jeg skjønner at det er mye av det det går på her, men jeg skjønner ikke at så mange har fordommer mot så mye. Ofte er det de små gruppene i samfunnet som får gjennomgå på kg. Det er bare så veldig synd. TS Anonymkode: 3a425...71d
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #15 Skrevet 19. august 2020 Jeg kan si hva jeg tror. Mange av brukerne her inne har vært her i mange år, og mange av de er også ufør eller hjemmeværende. De samme damene og mennene dukker opp på kommentarfelt i nettaviser eller på Facebook og slenger med leppa der også. Har fulgt med en stund, og ingen av de som er verst i kommentarfeltene har utdanning. Mange er også singel. Det er hva jeg tror. Anonymkode: 789a0...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #16 Skrevet 19. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan si hva jeg tror. Mange av brukerne her inne har vært her i mange år, og mange av de er også ufør eller hjemmeværende. De samme damene og mennene dukker opp på kommentarfelt i nettaviser eller på Facebook og slenger med leppa der også. Har fulgt med en stund, og ingen av de som er verst i kommentarfeltene har utdanning. Mange er også singel. Det er hva jeg tror. Anonymkode: 789a0...f9c Nå er du faktisk fordomsfull til både uføre, hjemmeværende, single og folk uten utdannelse. Gratulerer! Hvordan i huleste vet du om fremmede folk i kommentarfelt har utdannelse eller ikke? Er du synsk? Jeg kjenner fordomsfulle mennesker både uten og med høy utdannelse jeg. Faktisk kan høyt utdannede folk være ganske så fordomsfulle til de uten eller med lavere utdannelse. Anonymkode: 28f74...e40 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #17 Skrevet 19. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er du faktisk fordomsfull til både uføre, hjemmeværende, single og folk uten utdannelse. Gratulerer! Hvordan i huleste vet du om fremmede folk i kommentarfelt har utdannelse eller ikke? Er du synsk? Jeg kjenner fordomsfulle mennesker både uten og med høy utdannelse jeg. Faktisk kan høyt utdannede folk være ganske så fordomsfulle til de uten eller med lavere utdannelse. Anonymkode: 28f74...e40 Takk for at du sa det! Jeg er selv ufør og en av de minst fordomsfulle man kan kjenne. Så er jeg skeiv og har slitt med psykisk gjennom årene. Ingen arbeidsevne, men er allikevel et god og åpensinnet menneske Anonymkode: 037c4...04f 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #18 Skrevet 19. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er du faktisk fordomsfull til både uføre, hjemmeværende, single og folk uten utdannelse. Gratulerer! Hvordan i huleste vet du om fremmede folk i kommentarfelt har utdannelse eller ikke? Er du synsk? Jeg kjenner fordomsfulle mennesker både uten og med høy utdannelse jeg. Faktisk kan høyt utdannede folk være ganske så fordomsfulle til de uten eller med lavere utdannelse. Anonymkode: 28f74...e40 Dette er vel tråden for generalisering. Må innrømme jeg blir nysgjerrig når folk legger ut de styggeste ting om andre med fullt navn og bilde. Sier dog ikke alle uføre gjør det. Men tror utdanning har mye å si. Intet regel uten unntak da. Anonymkode: 789a0...f9c
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #19 Skrevet 19. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du sa det! Jeg er selv ufør og en av de minst fordomsfulle man kan kjenne. Så er jeg skeiv og har slitt med psykisk gjennom årene. Ingen arbeidsevne, men er allikevel et god og åpensinnet menneske Anonymkode: 037c4...04f Tviler ikke i det hele tatt. Siktet ikke til de som er snille. Anonymkode: 789a0...f9c
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #20 Skrevet 19. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler ikke i det hele tatt. Siktet ikke til de som er snille. Anonymkode: 789a0...f9c Har ikke fordommer mot noen, prøver å forstå alle og være åpen for å lære selv de «slemme» Anonymkode: 037c4...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå