Totalya Skrevet 15. juli 2005 #1 Skrevet 15. juli 2005 (endret) Hvilke håprodukter bruker dere? Selv sverga jeg til Matthew James Moisture shampo og balsam + proteinkur lenge, men etter å ha prøvd Brilliant Brunette er jeg "frelst". (Jeg har langt, tykt, krøllet, tørt hår.) Særlig Shine Shock tuben går det hardt på Trenger litt hjelp til å finne et stylingprodukt som funker på håret mitt, for Shine Shock alene gir jo ikke hold... Og en kur som funker skikkelig Endret 15. juli 2005 av Ayla2
Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2005 #2 Skrevet 15. juli 2005 Jeg bruker en vill blanding. Shampo og balsam fra Kerastase, kurer fra Fudge, Joico og KMS. Leave-in fra Redken og Sebastian. Styling fra Sebastian.
Hjalmarlover Skrevet 16. juli 2005 #4 Skrevet 16. juli 2005 Akkurat nå er det shampo fra Sebatian(volum shampo),balsam fra Kerastase Resistance og kurer fra Kerastase Masquintense og Joico proteinkur. Stylingprodukter bruker jeg ikke mye av,men synes det er gøy å prøve nye ting. Jeg er hekta på Sebastian Double Thick-produkter og Root Raise Lifting-sprayen. Er ofte de samme merkene som går igjen hos meg...Redken, Sebastian, Kerastase og Joico!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 16. juli 2005 #6 Skrevet 16. juli 2005 Shampo og balsam fra MOP, kur fra Redken og Joico, Styling fra Redken, MOP og L'oreal TechniArt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå