Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fødte for 2,5 mnd siden, og jeg er blitt gravid igjen. Jeg og barnefar har snakket mye om dette både før og etter baby ble født, og ble enige om at jeg ikke skulle starte på prevensjon når vi vil ha to tette, og hvis det skulle skje at jeg fort ble gravid - så skulle vi kjøre på.

vil lage en Body til baby som forteller pappaen at det er enda en på vei. Noe annet enn «jeg skal bli storebror». Evt om dere har forslag til andre morsomme ideer å fortelle det?

dere som mener dette er å overdrive, at man ikke trenger å gjøre så mye ut av dette, kan drite i å kommentere og bla videre:)

Anonymkode: aacc8...b44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Oops! We did it again!" med en tegning av sædcellen som borer seg inn i en eggcelle, og evt. en termindato?

Anonymkode: 75c7f...5cf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Håper du vet hva du utsetter kroppen og din førstefødte for. Så egoistisk å ikke la baby få være baby i fred og nyte tiden med den du allerede har. 

Anonymkode: 7ce80...bca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

«størst i flokken»

«større enn minstemann»

«nå var du og mamma litt for effektive pappa»

«babyen til mamma i x månder til» x=så mange månder det er igjen til lille søsken blir født!

gratulerer har også to tette men ikke sååå tette (16mnd) syntes det er helt perfekt PG ville heller hatt de nærmere i alder enn lengre fra! Det blir kjempe bra! Gratulerer så mye! For noen passer der med to tette andre ikke, kommer Ann på hvordan dere er som person, arbeid osv!

Anonymkode: 5b6be...23e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mine er 15 mnd mellom og det gikk kjempefint😀hadde tvillingvogn og nå er det så deilig å ha store barn. Kortet ned småbarnstiden noe voldsomt. 

Forslag: 1+1= ? 

En er som en og to er som..?

Anonymkode: 23a32...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...