Gå til innhold

Hva er det verste du har lest på KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken tråd er det som har gjort mest inntrykk, sjokkert mest eller gitt deg fullstendig hakeslepp?

Personlig blir jeg totalt paff når folk forsvarer forferdelige handlinger, bl.a. Tenker at jeg håper at jeg ikke kjenner disse menneskene som synes både ulovlige og umoralske ting er ok, om det så er folk som forsvarer og bagatelliserer utroskap, vold, overgrep, sexkjøp eller andre ting. Mister helt tro på menneskeheten av enkelte utsagn og meninger på dette forumet.

Anonymkode: 44d11...1f5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne synes jeg du bør slette. 

Anonymkode: e75f0...83a

• Liker 1
Skrevet

Ingenting sjokkerer meg lenger her på Kg. Men det jeg reagerer oftest på er hvor vulgære noen er. De svarer vulgært, og har holdninger som er vulgære. Det er de her inne jeg ikke ser noe poeng i å svare eller diskutere med. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som bagatelliserer vold og overgrep? Har ikke fått med meg det. 

Anonymkode: 125b9...379

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker en tråd om en som ammet barnet sitt, mens hun hadde sex med mannen. Det ble det diskusjon utav kan man si... 

Anonymkode: 98c3b...58e

Skrevet

Helt enig, det er for mange her som mangler empati.

Anonymkode: aae4f...ef4

• Liker 1
Skrevet

Jeg må innrømme at en del av mine egne innlegg har en tendens til å sjokkere meg.

Skrevet
2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg må innrømme at en del av mine egne innlegg har en tendens til å sjokkere meg.

Ja meg også. Du skriver jo ofte tull.

Anonymkode: aae4f...ef4

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja meg også. Du skriver jo ofte tull.

Åhhh:) Det er bare noe du sier..men takk.

Skrevet

Noe som var så ille at jeg rapporterte det på nett til politiet. Men kg slettet tråden og alle spor ble borte. 

Anonymkode: d3b13...b92

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker en tråd om en som ammet barnet sitt, mens hun hadde sex med mannen. Det ble det diskusjon utav kan man si... 

Anonymkode: 98c3b...58e

😦😦😦😦 Ja det er ikke akkurat så rart.

Anonymkode: f5379...5ec

Skrevet

Mest sjokkert over at flere i en tråd hadde som dealbreaker å ha hatt sex med en mørkhudet person en eller annen gang i fortiden sin. Altså, de ville ikke ha hatt sex med/datet noen som tidligere har har sex med en mørkhudet. 

Anonymkode: 16561...eae

• Liker 6
Skrevet

Sannheten om Caroline Berg Eriksen.

Anonymkode: 3a36a...c5b

Skrevet

i en tråd om mannlige barnehageansatte ble jeg sjokkert over alle som ikke ville sende barnet sitt i en barnehage med mannlige ansatte grunnet frykt for overgrep

Anonymkode: 4236a...a8a

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannheten om Caroline Berg Eriksen.

Anonymkode: 3a36a...c5b

Hva er sannheten?

Anonymkode: 7103d...768

Skrevet
På 9.8.2020 den 23.04, SoWhat? skrev:

Ingenting sjokkerer meg lenger her på Kg. Men det jeg reagerer oftest på er hvor vulgære noen er. De svarer vulgært, og har holdninger som er vulgære. Det er de her inne jeg ikke ser noe poeng i å svare eller diskutere med. 

Du svarer jo på mine innlegg, så da kan man bare konkludere med at de ikke er vulgære. Takk for denne tillitserklæringen!

Skrevet
2 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Du svarer jo på mine innlegg, så da kan man bare konkludere med at de ikke er vulgære. Takk for denne tillitserklæringen!

Har ikke sett noe til deg før for ca en time siden? 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Har ikke sett noe til deg før for ca en time siden? 

Tillitserklæring er det uansett. Takker så mye for denne oppmuntringen til å fortsette i samme spor.

Endret av Kaptein Klein

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...