Gå til innhold

Dere som har samboer, hvilken bredde har dere på seng? Og lengde

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde 180 før, synes den så ut som et monster. Nå har vi 160, og det går fint. Vi er begge slanke/tynne og ikke spesielt høye, det har sikkert litt å si. Det er plass til et barn også. 

Anonymkode: d1780...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

200x210

Anonymkode: abaf5...6cf

Samme som oss, perfekt størrelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier 160 er for lite, hvordan sover dere egenrlig? Eller er dere veeeldig store?

Jeg klarer ikke å se hvordan det er for lite. På 220 sover man jo i hver sin ende av rommet??:klo:

Anonymkode: e0020...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første årene hadde vi 140 (hans gamle seng), oppgraderte til 150 da vi flytta. Så flytta vi igjen og kjøpte 160. Nå har vi flytta (for siste gang før vi blir gamle, forhåpentligvis!) og oppgradert til 180. Vi må vel klinke til med 200x220 når vi flytter på gamlehjem 😅

Anonymkode: a9d29...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi 180. Tidligere 160. Begge deler funket, men vi har jo litt bedre plass nå. Hender at hunden sover med oss også, så greit med litt mer plass. Også greit med 180 når det etterhvert kommer unger. Eneste er at han har 120cm og jeg 60cm da han legger seg i midten og mer enn det over på min side...

Anonymkode: a3dbf...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

180x200, men jeg ønsker meg større seng. Min mann ligger urolig og har en tendens til å ligge veldig tett opp mot meg. Og snorker i tillegg 🙄 Så kunne likt å få dyttet han litt lengre unna meg til tider 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

180x200. Skulle gjerne hatt både bredere og lengre. 

Anonymkode: 87a19...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har 180 på sitt soverom, jeg har 160 på mitt. Ja, vi har separate soverom - og elsker det☺️

Anonymkode: 3aad2...9e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som sier 160 er for lite, hvordan sover dere egenrlig? Eller er dere veeeldig store?

Jeg klarer ikke å se hvordan det er for lite. På 220 sover man jo i hver sin ende av rommet??:klo:

Anonymkode: e0020...867

Vi er ikke store, men min mann er veldig urolig når han sover. 150 blir for lite fordi han da dytter meg ut i søvne. Han kaster seg rundt og slår rundt seg med armer og ben i tillegg. Derfor 180.

Anonymkode: 831ce...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lå i 150 seng i 2 år, byttet til 180 og det er en helt annen verden 😍

Anonymkode: f6dc9...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 180x200, men skulle ønske den var både lengre og bredere. Mannens føtter stikker ut i tillegg til at han er ganske bred, så ønsker ny og større seng. 

Anonymkode: cf7a5...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...