AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Er på ferie hos foreldrene mine, og irriterer meg over noe. Slik har det vært siden jeg var liten. Men først så banket de ikke på. Kunne bare buse inn på rommet for å gi meg beskjed eller spørre om noe. Når jeg hadde vært sint nok ganger så sluttet de. Men begynte heller å banke på og så fort jeg svarer så lukker de opp døra. Jeg blir så irritert! Er ikke nok nøkler i huset da jeg ikke vet hvor de forsvant. Trenger de på badet. Men det går faktisk an å kommunisere gjennom døra og ikke åpne hver gang man må snakke. Jeg banker på til broren min som er tenåring. Han sitter ofte med øreklokker på så om jeg hører han sitte og gamer og ikke svarer så lukker jeg heller ikke opp. En av grunnene til irritasjonen er at for eksempel kanskje man alkurat har prompet og så åpner de og kjenner lukta -_- Anonymkode: 566f2...0f0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Ja, det er mye man kan irritere seg over.. Du får sette opp vinduet når du promper da, vet du. Anonymkode: 7b5a5...1ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå