AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Hei, Jeg jobber i en bedift hvor jeg trives godt, koselig arbridsmiljø osv. Jeg har noen tjenester å tilby til min arb.giver som ikke er en del av mine arb.oppgaver. Tenkte å tilby dette via mitt eget lille selskap som jeg starter opp for å drive ved siden av min hovedjobb. Generelt sett vet jeg at arb.giveren ville vært interessert i den type tjeneste. Men er usikker hvordan ville h*n reagert å få tilbudet fra meg som ansatt? Kan dette skape konflikter og misnøye at jeg vil drive butikk i butikken? Anonymkode: a9741...057
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Ja. ikke gjør det. Anonymkode: 1ec62...13c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 Jag jobbade i ett firma samtidigt som jag hade ett enk firma, og för att underlätta med arbeids tid og lover så var det ofta jag fakturerade för övertid i stedet för att ta ut lönn, og gorde även vissa "deals" men du ska veta vad du driver med för att det ikke ska gå åt helvette 😃 Anonymkode: c6a8c...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå