AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Jeg har ikke tatt den ut enda, men har merket en endring i smerter og blødninger. Hadde bare litt brun utflod på truseinnlegget i 1-3 dager i måneden. De siste månedene har jeg begynt å faktisk blø i flere dager og det øker litt for hver gang. Kan dette bety at hormonspiralen ikke virker like godt lengre? Anonymkode: 0c8f4...4a5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Det kan være den fungerer som før, men da jeg hadde det samme med pstaven visste jeg at effekten var på vei ut siden jeg ikke har hatt en eneste blødning siden dagen jeg satt den inn. Mistankene ble bekreftet at det var stopp da menstruasjonen kom tilbake like regelmessig som før, bare med mindre mengde. Skiftet til ny rett etter og har ikke hatt en eneste blødning siden. Anonymkode: 578a1...93b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #3 Skrevet 17. august 2020 Har sjekket en ekstra gang at jeg har den som skulle vare i 5 år. Under en dusj stakk jeg inn noen fingre for å kjenne etter og tråden var lett tilgjengelig så da har jeg ikke mistet spiralen iallefall. Denne menstruasjonen klusset helt med psyken min. Gråt uten grunn, slet med søvn og følte på hormonraset jeg slet med før jeg satte inn spiralen. Kjenner at eggløsningen er på vei nå og lurer på om vi burde beskytte oss ekstra med kondom? Anonymkode: 0c8f4...4a5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #4 Skrevet 17. august 2020 Jeg vet dette er kvinneguiden men jeg tro nok allikevel at dette passer bedre under "kropp og helse" enn "generell debatt". Anonymkode: 4675f...a22 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #5 Skrevet 18. august 2020 Bestill time hos gynekolog, og i mellomtiden bruker dere kondom for ekstra beskyttelse. Anonymkode: 8d07f...2fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå