AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Mi jente har aldri sovet i vogn, så jeg har liksom ikke hatt bruk for vognpose. Jeg kjøpte en lammeskinnspose da hun ble født på vinteren. Jeg kom til å tenke på at i morgen er det meldt 22 grader og sol! Og jeg har bare lammeskinnsposen... Skal jeg ta den med til barnehagen, eller hva gjør jeg? Hva bruker dere? Anonymkode: 62c54...7db
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Nei det blir nok for varmt. Har du ikke et lite pledd? Eller dynetrekk? Anonymkode: 97700...687
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 Nå bruker vi kun helseteppe, og air inlay fra easygrow som underlag. Noen barnehager foretrekker poser hele året, men da må det være tilpasset årstid. Lammeskinnspose hører til på vinteren 😊 Tynn pose eller bare teppe med den varmen. Anonymkode: 860d0...1e4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det blir nok for varmt. Har du ikke et lite pledd? Eller dynetrekk? Anonymkode: 97700...687 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå bruker vi kun helseteppe, og air inlay fra easygrow som underlag. Noen barnehager foretrekker poser hele året, men da må det være tilpasset årstid. Lammeskinnspose hører til på vinteren 😊 Tynn pose eller bare teppe med den varmen. Anonymkode: 860d0...1e4 Jo det har jeg. men hva kan jeg legge i bunn? Blir det ikke hardt å bare ligge i vognen? Anonymkode: 62c54...7db
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo det har jeg. men hva kan jeg legge i bunn? Blir det ikke hardt å bare ligge i vognen? Anonymkode: 62c54...7db Du kan legge et teppe i bunnen også Anonymkode: 8de8b...cb4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå