Gå til innhold

Smittefester?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den siste tiden har det vært mye snakk om store fester blant ungdom og unge voksne. 

Er det bare meg som tenker at dette handler om "smittefester"? 

("La oss bli smittet, bli immune, så kan vi leve som vanlig etterpå") 

Anonymkode: 58400...dd9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den siste tiden har det vært mye snakk om store fester blant ungdom og unge voksne. 

Er det bare meg som tenker at dette handler om "smittefester"? 

("La oss bli smittet, bli immune, så kan vi leve som vanlig etterpå") 

Veldig enig med deg. Vi må bli ferdig med dette viruset så raskt som mulig 

Anonymkode: 84843...1d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig med deg. Vi må bli ferdig med dette viruset så raskt som mulig 

Anonymkode: 84843...1d4

Ehhh, jeg skrev ikke at jeg tenkte slik. 

Jeg lurer bare på om andre tror det samme som meg, at flere av disse festene er smittefester. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så sjuke og kyniske som den bloggegenerasjonen der er blir jeg ikke overraska nei. De burde illeges store bøter og blid gjeldsslaver. Studieplassen bør gå tapt. Få det bort. La de lide.

Anonymkode: 7d5d6...008

• Liker 6
Skrevet

Ingenting er umulig, så det er godt mulig at folk er så dumme ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I USA arrangeres det smittefester hvor en bekreftet smittet deltar. Alle betaler inngangspenger, og potten går til førstemann som får påvist smitte etter festen.

Anonymkode: 6b522...103

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Leste om en som var på smittefest tror det var i England, han angret og døde.

Anonymkode: fbc05...b5a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke de har hjernekapasitet nok til å skjønne at det er smittefester de har. Har en nabo som holder på hver bidige helg nesten. Håper nesten at de går på en smell så det kanskje blir stilt der for en gangs skyld. Synd å si det, men så dritt lei er jeg av de folka.

Anonymkode: 311e7...2be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ville ikke overrasket, så mange og så store som de var i helga. Risikosport de luxe, med tanke på at vi ikke vet hvor mye immunitet man utvikler, og hvor lenge den varer.

Anonymkode: d3979...e65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I USA arrangeres det smittefester hvor en bekreftet smittet deltar. Alle betaler inngangspenger, og potten går til førstemann som får påvist smitte etter festen.

Det var det jeg fikk høre fra en venn i USA også. Jeg vet at slike smittefester har forekommet i Sverige også. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ville ikke overrasket, så mange og så store som de var i helga. Risikosport de luxe, med tanke på at vi ikke vet hvor mye immunitet man utvikler, og hvor lenge den varer.

Anonymkode: d3979...e65

Det var antall fester og deltakere som satte meg på tanken. 

Privatfester med 100-200 deltakere er ikke akkurat hverdagskost. 

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

En 30-åring i USA gjorde det, han vant potten og døde kort tid etter: https://www.vg.no/nyheter/i/e8A3oy/sykehus-30-aaring-doede-etter-aa-ha-deltatt-paa-covid-fest

• Liker 1
  • Opprett ny...