AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #41 Skrevet 11. august 2020 Synes det er harry. Det lyser lang vei at han er ute ett oppmerksomhet. Anonymkode: 3a18e...5bf
Gjest Alterego666 Skrevet 11. august 2020 #42 Skrevet 11. august 2020 (endret) 15 minutter siden, Yme skrev: Se her ja! Takk for linken. Da ble jeg litt smartere i dag også. Det skjer slettes ikke ofte, så jeg henger langt bak. Bare hyggelig. Det er jo ikke umiddelbart intuitivt, men veldig grovt sett kan en si at et kjøleskap fungerer på samme vis, selv om man her har en kompressor til hjelp. På denne måten kan du lett teste prinsippet: https://www.dinside.no/bolig/papirtrikset-skal-kjole-ned-drikken-pa-fa-minutter/71203633/amp Jeg tok et universitetskurs i ergonomi hvor vi lærte om varmetransport via svette. Her var varmedynamikk et krav for å kunne ta kurset. Kurset ga mange eksempler på hvordan basisfysikk kommer til uttrykk gjennom kroppens basisfunksjoner. Endret 11. august 2020 av Alterego666
tomba701 Skrevet 11. august 2020 #43 Skrevet 11. august 2020 mye bedre om damene hadde jogget i bar overkropp :)
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #44 Skrevet 11. august 2020 Det er krenkende på kvinner, fordi damer da blir tvunget til å se på en mannekropp. På samme tid er det krenkende for kvinner når kvinner selv løper avkledd, da fordi menn ser på dem. Anonymkode: 41738...9a3
SM30 Skrevet 11. august 2020 #45 Skrevet 11. august 2020 On 8/9/2020 at 9:07 PM, Alterego666 said: Show-off. Teknisk T-skjorte eller singlet gir bedre kjøling da svette fordamper raskere fra tekstilene enn fra huden. Mer fordamping -> Bedre avkjøling. Joggere jogger kanskje baris, løpere løper med topp. Ikke alltid. Jeg er ultraløper og løper i baris i skogen/skogsnære områder fordi jeg trives med det og fordi vind på kropp føles avkjølende. Jeg har ikke en typisk muskuløs «show-off» kropp selv om jeg er markert og kunne ikke brydd meg mindre om hva folk tenker om det. I by derimot synes jeg det er upassende på lik linje med baris i butikk i utlandet... 1
Gjest Alterego666 Skrevet 11. august 2020 #46 Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, SM30 skrev: Ikke alltid. Jeg er ultraløper og løper i baris i skogen/skogsnære områder fordi jeg trives med det og fordi vind på kropp føles avkjølende. Jeg har ikke en typisk muskuløs «show-off» kropp selv om jeg er markert og kunne ikke brydd meg mindre om hva folk tenker om det. I by derimot synes jeg det er upassende på lik linje med baris i butikk i utlandet... Fair enough. Din opplebelse skal selvsagt få bestemme din adferd her. Men vi at dette er slik energi opptrer. Jeg har altfor stor respekt for ultraløpere til å hevde at dere er show-offere. Jeg vet at du har honet ditt løperegime ned i detaljer. Skulle ønske jeg hadde din stamina.☺️ Respekt!🤟
SM30 Skrevet 11. august 2020 #47 Skrevet 11. august 2020 16 minutter siden, Alterego666 said: Fair enough. Din opplebelse skal selvsagt få bestemme din adferd her. Men vi at dette er slik energi opptrer. Jeg har altfor stor respekt for ultraløpere til å hevde at dere er show-offere. Jeg vet at du har honet ditt løperegime ned i detaljer. Skulle ønske jeg hadde din stamina.☺️ Respekt!🤟 Tviler ikke på bevisene - men jeg har lært hvor sterk betdyning «følelsen» og placebo har for meg. Takk du! Kjip sesong men håper Rondane ultra blir bra. Det tyngste med løping er dørstokken for meg, løper gjerne 2+ timer når den først er passert
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #48 Skrevet 11. august 2020 1 time siden, tomba701 skrev: mye bedre om damene hadde jogget i bar overkropp Da hadde det blitt masse hengepupper rundt omkring. Det er en grunn til at man bruker BH spesielt når man løper. Anonymkode: 3a18e...5bf
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #49 Skrevet 11. august 2020 Helt ok?? Må jo være såå deilig. De er heldige som kan! Skulle gjerne jogget milen min i bare sports bh, men tør ikke! Kanskje jeg burde 😃 Anonymkode: 22ba5...ecb
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #50 Skrevet 11. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da hadde det blitt masse hengepupper rundt omkring. Det er en grunn til at man bruker BH spesielt når man løper. Anonymkode: 3a18e...5bf Ubehagelig uten bh vil jeg tro?? Men vi kan vel jogge i en sports bh?? Anonymkode: 22ba5...ecb
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #51 Skrevet 11. august 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ubehagelig uten bh vil jeg tro?? Men vi kan vel jogge i en sports bh?? Anonymkode: 22ba5...ecb Det kan de jo. Se ikke noe problemer med det. Anonymkode: 3a18e...5bf
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #52 Skrevet 11. august 2020 Åh, en passerte meg i dag i bar overkropp, hvit nesten gjennomsiktig Adidas shorts, veldig sexy! Nydelig kropp! Anonymkode: 3a4f2...b57
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #54 Skrevet 12. august 2020 Ettersom eneste gang jeg har hatt sex med en fremmed på dagtid og edru var med én som løp i baris så må jeg nesten si hot. Anonymkode: bd40a...186
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå