Gå til innhold

Menn som jogger i bar overkropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hot fordi de eneste slanke mennene jeg ser med stram kropp er menn som trener/løpere. På stranden hvor det liksom skal være innafor å sprade rundt i baris er det overvekt av tjukkaser med svær vom. Så å passere disse veltrente mennene i løypa (jeg løper selv i treningstopp når det er varmt) er bare snadder. 

Anonymkode: ae3bf...887

• Liker 1
Skrevet
På 9.8.2020 den 21.07, Alterego666 skrev:

Show-off. Teknisk T-skjorte eller singlet gir bedre kjøling da svette fordamper raskere fra tekstilene enn fra huden. Mer fordamping -> Bedre avkjøling.

Joggere jogger kanskje baris, løpere løper med topp.

Vent litt... Er det sånn at du tror den avkjølende effekten til svette kommer av at den fordamper av kroppen din? I så fall, hvordan fungerer det, og hvor i all verden har du den ideen fra?

Skrevet
2 minutter siden, Tiuren skrev:

Kjære deg, det finnes ingen lover mot frie pupper! :)

Hvor mange kvinner jogger rundt uten overdel?

Jeg har aldri nevnt lovverket. Kun normer.

Skrevet
Just now, Chuck said:

Hvor mange kvinner jogger rundt uten overdel?

Jeg har aldri nevnt lovverket. Kun normer.

Hvordan tror du endringer startes, og trender skapes? 

Skrevet
10 minutter siden, Chuck skrev:

Jeg synes menn kan ta på seg t-skjorte slik vi kvinner må kle på oss.

Den dagen vi begge kan jogge halvnakne bryr jeg meg lite.

Damer har ikke andre lover enn menn på dette. Hvis de ønsker å jogge toppløs, er det ingen ting som stopper dem, annet enn at det kan være ubehagelig at folk stirrer.

Skrevet
Akkurat nå, Tiuren skrev:

Hvordan tror du endringer startes, og trender skapes? 

Jeg foretrekker at vi vi alle har topp på oss. 

Skrevet
Akkurat nå, Yme skrev:

Damer har ikke andre lover enn menn på dette. Hvis de ønsker å jogge toppløs, er det ingen ting som stopper dem, annet enn at det kan være ubehagelig at folk stirrer.

Ja ok :)

Gjest YtreYtterst
Skrevet

Synes det er helt greit, og kan nok ta meg selv i å nyte synet en sjelden gang. Ser ingen grunn til at de skal jogge i t-skjorte i sympati med kvinner som ikke kan jogge toppløs. Skal menn begynne å gå med BH i sympati også? Tampong en gang i måneden? Blir helt meningsløst.

Skrevet

Hvis han er veltrent og hot er det hot, hvis han ikke er det så bryr jeg meg ikke.

1 time siden, Chuck skrev:

Jeg som kvinne må da ikke jogge i t-skjorte, kan da fint jogge i sportsbh? Jeg synes det er nasty å ha på søkkvåte svette klær, så fortrekker minst mulig innen anstendigheten når jeg trener. Shorts og sportsbh er best, hotpants liker jeg ikke.

Anonymkode: 1ac39...b31

Skrevet
På 9.8.2020 den 20.53, AnonymBruker skrev:

Syns det burde vært forbudt. Vi kvinner MÅ bruke bh/topp, minst. Syns menn skal ha langbukser og langermet. Uansett hvor varmt det er. Vi kvinner må som sagt dekke oss til uansett små/svære bryst. 

Anonymkode: 8693b...201

Må og må. Jeg har ikke så mye i frontpartiet men ikke søren om jeg løper uten bh. Det har absolutt ingenting med anstendighet å gjøre. Sportsbh er nødvendig på lik linje med sko, bare å gå rolig ned en trapp uten bh kjennes fælt ut for min del.

Skrevet

Tenker hovedsakelig; fett at folk løper slik de finner det komfortabelt. Uansett årsak.
Personlig foretrekker jeg de mer siviliserte med t-skjorte.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker å jogge i bar overkropp hvis det er veldig varmt, og det koster meg ingenting hvis jeg løper i skog hvor det er lite folk. Men i byen merker jeg at jeg synes det er mer kleint fordi jeg tydeligvis er showoff fordi jeg er veltrent. 

Heldigvis har jeg lært meg med tiden å bry meg mindre om hva andre tenker! Synes fortsatt at det er litt teit at man skal være showoff fordi man evt veltrent og ekkel hvis man er utrent...

Anonymkode: 9d23a...dc6

Skrevet

Not. Uansett hvor kjekk og stram han er, så er det ikke fint å se på det som uunngåelig disser, uansett om det er fett eller muskler. En stram mann i t-skjorte derimot... sikle sikle

Anonymkode: d360c...cf6

Skrevet

Flott syn. 

6FA0BE65-50D8-4D7F-829D-11F0E2E73AF3.gif

Anonymkode: f0ef3...326

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Chuck skrev:

Den dagen har kommet for lenge siden. 

• Liker 3
Skrevet

Disgusting. Pleier å krysse gaten og se en annen vei. 

Anonymkode: 19b16...be6

• Liker 1
Skrevet

Synes det er uappetittelig fordi jeg foretrekker at det er noe som kan sørge for at svetten ikke renner fritt også har jeg i tillegg inntrykk av at de som løper i bar overkropp er ganske glad i seg selv på en litt ekkel måte. 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flott syn. 

6FA0BE65-50D8-4D7F-829D-11F0E2E73AF3.gif

Anonymkode: f0ef3...326

Haha, ja, nå snakker vi!

Påkledte menn er bare så vanvittig mye mer hot enn halvnakne menn. Legger og underarmer er OK, men bar overkropp gjør bare at han ser forfengelig og feminin ut. 

Anonymkode: 19b16...be6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...