AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Altså, dette har blitt et problem for meg. Hvis det er noen gutter jeg er gira på og de bruker lang tid på å åpne/ ikke svarer så kan jeg ligge en hel dag med pustevansker og vondt i brystet og føle meg helt råtten på innsiden. Dette kan være til tross for at snappen ikke er noe å svare på..... Da er dagen helt ødelagt. Jeg synes det er ren terror - er det flere som er som meg? Og det er jævlig å ha mobilen i nærheten for da "MÅ" jeg sjekke om han har åpnet/svart. Jeg har mistet helt kontrollen. Ifjor var jeg deprimert en hel måned - jeg slet med å sove/våknet på natten etter å ha blitt skikkelig ghostet og ditchet av en jeg datet via snapchat, og etter dette har det vært et skikkelig problem for meg....😟 Tips til hvordan jeg kan jobbe med meg selv? Jeg synes dette er flaut å skulle ta opp med psykologen min Anonymkode: 9387e...d60
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slett snap Anonymkode: 87943...4aa Jeg gjør det, men så installerer jeg det igjen to timer etterpå.... Anonymkode: 9387e...d60
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg gjør det, men så installerer jeg det igjen to timer etterpå.... Anonymkode: 9387e...d60 Du får bare fortsette å øve helt til det sitter. Men ikke gi opp. Sånn her kan du ikke ha det. Anonymkode: 908a7...26c 6
Måneskinn Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: hostet og ditchet av en jeg datet via snapchat sorry for en liten avsporing.. men date via snap? Altså bare snappe med hverandre? Hm.. skeptisk. men til saken: jeg skjønner hvordan du har det. Det ER jævlig å vente på svar. Og når man er gira på noen så blir alt liksom så stort. Jeg kjenner følelsen. Men - det er jo ikke sunt å ha det sånn og det vil bare slite deg ut. Et lite råd er å prøve å holde seg unna snap og unna tlf og gjøre noe annet. Gå en tur, høre musikk, trene? Vet ikke hva du liker å gjøre. Men hold deg opptatt med noe annet som får oppmerksomheten din slik at den aktuelle fyren ikke får alt. Tenk litt over hvorvidt han er verdt det? Hva får du igjen? Er han like gira tilbake liksom? og så hjelper det alltids å bli litt trryggere på seg selv og vite at selv om han kanskje ikke liker deg, så finnes det mange andre som kommer til å gjøre det og du - dette er ikke flaut å ta opp med psykologen din. Det er derfor de er der, for å hjelpe deg til å finne ut av sånne ting. Kanskje har du opplevd mye avvisning som barn? Tipper det ligger noe der. Hvorfor er bekreftelse så viktig? Gode temaer å ta opp du er god nok som du er - stol på deg selv 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #6 Skrevet 9. august 2020 Ta en pause fra både dating og snapchat. Fokuser på helt andre ting en periode. Anonymkode: 31189...afb 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #7 Skrevet 9. august 2020 Jobb med selvtilliten og selvbildet ditt❤️ Anonymkode: d42a2...745 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #8 Skrevet 9. august 2020 Ikke flaut å ta opp med psykolog, tror dette er ganske vanlig faktisk. Anonymkode: 3f929...ff7 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #9 Skrevet 9. august 2020 Slutt å sende piss på snap, kommuniser ordentlig med den utvalgte, spør ham om noe som krever svar. Jeg vasser i snapper jeg aldri svarer på og lurer på hvorfor jeg får intetsigende bilder / filmer. Anonymkode: 0696e...db6 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #10 Skrevet 9. august 2020 På tide å ta en laaaang pause fra so-me, tok selv pause fra fjasbook, snap etc (beholdt messenger) i et år, meget befriende Anonymkode: daf38...c16
Gjest theTitanic Skrevet 9. august 2020 #11 Skrevet 9. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, dette har blitt et problem for meg. Hvis det er noen gutter jeg er gira på og de bruker lang tid på å åpne/ ikke svarer så kan jeg ligge en hel dag med pustevansker og vondt i brystet og føle meg helt råtten på innsiden. Dette kan være til tross for at snappen ikke er noe å svare på..... Da er dagen helt ødelagt. Jeg synes det er ren terror - er det flere som er som meg? Og det er jævlig å ha mobilen i nærheten for da "MÅ" jeg sjekke om han har åpnet/svart. Jeg har mistet helt kontrollen. Ifjor var jeg deprimert en hel måned - jeg slet med å sove/våknet på natten etter å ha blitt skikkelig ghostet og ditchet av en jeg datet via snapchat, og etter dette har det vært et skikkelig problem for meg....😟 Tips til hvordan jeg kan jobbe med meg selv? Jeg synes dette er flaut å skulle ta opp med psykologen min Anonymkode: 9387e...d60 Slett snap. Det er ikke så uvanlig å være urolig for om en potensiell date gir lyd fra seg, men du lager et tankekjør ut av det. Det er flaut, men en nødvendig ting å ta opp. Det beste er å avtale real life treff/dater, og ikke ha en type snapforhold. Kort tid fra nettkontakt til en ordentlig date så blir det bare et par dager å være nervøs på, ikke uker og måneder. Vær klar og tydelig på hva du ønsker så du ikke bare blir et tilfeldig ligg. En seriøs date er en form for opplevelse/aktivitet sammen. Ikke bare sitte hjemme hos en av dere. Det er for lettvint og for nær soverommet.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #12 Skrevet 9. august 2020 Tror du får et bedre liv om du bare kutter ut det der og får deg noe annet å tenke på istedet. Anonymkode: 0318a...533
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå