AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #1 Skrevet 9. august 2020 Jeg hadde sex med prostituerte før forbudet kom i 2009. Har lest at mange av dere kvinner synes det er ille å ha hatt sex med prostituerte. Har dere de samme tankene om de som hadde det før forbudet kom, eller kan vi være ok karer? Anonymkode: baa8a...b60
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #2 Skrevet 9. august 2020 Damer kommer til dømme deg, men som mann sier jeg null stress. Sex er sex. Anonymkode: 045d3...730 4
SoWhat? Skrevet 9. august 2020 #3 Skrevet 9. august 2020 Mange vet ikke hvor mange ulike menn som har kjøpt sex, og det er ikke mange menn som forteller det. Så ja, det er menn en oppfatter og mener er helt allrighte som kjøper seksuelle tjenester. Men ikke fortell det til kvinner. Det er ikke smart. 3
visp Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 Det er ikke alt man trenger å fortelle om. Det der hadde jeg holdt skjult om jeg var deg. 10
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #5 Skrevet 9. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sex med prostituerte før forbudet kom i 2009. Har lest at mange av dere kvinner synes det er ille å ha hatt sex med prostituerte. Har dere de samme tankene om de som hadde det før forbudet kom, eller kan vi være ok karer? Anonymkode: baa8a...b60 Hvis dere menn slutter å dømme når kvinner har sex, da slutter kvinner å dømme dere og. Anonymkode: fd8d8...bbf 15
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #6 Skrevet 9. august 2020 Helt innafor.....de fleste menn har faktisk hatt noe slik i utlandet i løpet av livet, det er bare slik at ALLE kvinner tror ikke det gjelder sin egen mann, la de fortsatt leve i den troen 🙂 Anonymkode: 065af...7da 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #7 Skrevet 9. august 2020 Ville aldri vært sammen med en mann som har kjøpt sex, uansett om det er lovlig eller ikke. Det er helt jævelig å kjøpe et annet menneske. Anonymkode: a950a...072 32
Buldre Skrevet 9. august 2020 #8 Skrevet 9. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ville aldri vært sammen med en mann som har kjøpt sex, uansett om det er lovlig eller ikke. Det er helt jævelig å kjøpe et annet menneske. Anonymkode: a950a...072 Sa Trine, før hun leide inn en maler. 7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #9 Skrevet 9. august 2020 Sikkert minst 50 % av alle menn har kjøpt sex før forbudet. Ingenting i veien med det. Jenter som reagerer forstår bare ikke hvordan menn fungerer. Best å la være å dele det med dem. Dama mi vet ingenting om hva jeg gjorde for 15 år siden og sånn skal det være. Anonymkode: 52bc0...a01 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #10 Skrevet 9. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville aldri vært sammen med en mann som har kjøpt sex, uansett om det er lovlig eller ikke. Det er helt jævelig å kjøpe et annet menneske. Anonymkode: a950a...072 Voksne myndige mennesker må få lov å gjøre hva de vil. Anonymkode: 25b95...32c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #11 Skrevet 9. august 2020 Det er det ingen som har noe med, og ikke noe du plikter å opplyse om Anonymkode: 8ea4f...683
SoWhat? Skrevet 9. august 2020 #12 Skrevet 9. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville aldri vært sammen med en mann som har kjøpt sex, uansett om det er lovlig eller ikke. Det er helt jævelig å kjøpe et annet menneske. Anonymkode: a950a...072 Nå kjøper de ikke et menneske. De kjøper tjenester det menneske selger. 4
Jr.Garcon Skrevet 9. august 2020 #13 Skrevet 9. august 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sex med prostituerte før forbudet kom i 2009. Har lest at mange av dere kvinner synes det er ille å ha hatt sex med prostituerte. Har dere de samme tankene om de som hadde det før forbudet kom, eller kan vi være ok karer? Anonymkode: baa8a...b60 Det å kjøpe sex og være en horekunde, er selvsagt drit negativt helt uavhengig av om prostitusjon er forbudt/lov. Handlingen sier jo en god del om mannen. Litt på samme måte som at du kan ha fått /få HIV av den prostituerte, helt uavhengig av om det var før eller etter kriminaliseringen. 11
Tiuren Skrevet 9. august 2020 #14 Skrevet 9. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ville aldri vært sammen med en mann som har kjøpt sex, uansett om det er lovlig eller ikke. Det er helt jævelig å kjøpe et annet menneske. Anonymkode: a950a...072 Jeg er nok av den lille delen (ifølge enkelte her) som ikke har kjøpt sex, og har ikke nevneverdige problemer med å ikke ha prøvd det. Jeg kan heller ikke egentlig svare på om jeg ville vært sammen med ei dame som hadde kjøpt sex. Men ser en forskjell på å kjøpe en seksuell tjeneste/handling, og det å kjøpe et menneske som du skriver (dropper formuleringen annet menneske, da jeg under ingen omstendigheter ville kjøpt meg selv). En vesentlig forskjell faktisk. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #15 Skrevet 9. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville aldri vært sammen med en mann som har kjøpt sex, uansett om det er lovlig eller ikke. Det er helt jævelig å kjøpe et annet menneske. Anonymkode: a950a...072 Det er jo bare leie, da. Hvis det er feil å kjøpe et menneske, snakk med de kvinnene som blir befruktet i Danmark (og etterhvert her til lands). Anonymkode: b4866...aa1 5
Jr.Garcon Skrevet 9. august 2020 #16 Skrevet 9. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt innafor.....de fleste menn har faktisk hatt noe slik i utlandet i løpet av livet, det er bare slik at ALLE kvinner tror ikke det gjelder sin egen mann, la de fortsatt leve i den troen 🙂 Anonymkode: 065af...7da Det er bare tull. Det er ikke en undersøkelse ever som har slått fast at de fleste menn er horekunder - verken innenlands eller ferierende i utlandet. Det er bare noe horekunder desperat prøver å overbevise og innbille andre /spesielt damer, sikkert i et forsøk på å lettere se seg selv i speilet. 22
Hulderen Skrevet 9. august 2020 #17 Skrevet 9. august 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sex med prostituerte før forbudet kom i 2009. Har lest at mange av dere kvinner synes det er ille å ha hatt sex med prostituerte. Har dere de samme tankene om de som hadde det før forbudet kom, eller kan vi være ok karer? Anonymkode: baa8a...b60 Er det greit for deg å ha et forhold til en kvinne som var prostituert før 2009? 17
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #18 Skrevet 9. august 2020 11 minutter siden, Hulderen skrev: Er det greit for deg å ha et forhold til en kvinne som var prostituert før 2009? Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: baa8a...b60 1
Gjest Alterego666 Skrevet 9. august 2020 #19 Skrevet 9. august 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: de fleste menn har faktisk hatt noe slik i utlandet i løpet av livet, Eeeeeehhh...... Nei.
Gjest Alterego666 Skrevet 9. august 2020 #20 Skrevet 9. august 2020 12 minutter siden, Hulderen skrev: Er det greit for deg å ha et forhold til en kvinne som var prostituert før 2009? Bra syretest av spørsmålsstiller.👍🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå