Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med «eldre» så mener jeg alle som er litt eldre enn dere som har fått litt aldringstegn. Jeg vet ikke alderen på dere som skriver her, men er mange 22 åringer her som gruer seg på å passere 25, 25 åringer som føler at nå går alt til helvete og 30 åringer som bare plutselig synes de forfaller. Jeg er 28 og har fått litt problemer, men det er pga alt jeg har lest her og ting mamma sa da jeg var barn. Hun var 27 når hun fikk meg og da jeg var tenåring spurte hun ofte om «ser jeg så gammel ut som Xxxx?» når vi hadde vært sammen med venninner hun hadde gått i klasse med.. nå er hun 55 og sier til søsteren min på 12 at hun bruker solkrem fordi hun vil ikke ha mer rynker. Hun sliter ikke med at hun ser ut som hun gjør altså. Og jeg forstår hva hun mener for enkelte har jo veldig solødelagt hud.

Selv synes jeg at jeg ser bra ut. Men har mer rynker når jeg smiler og linjene i panna er kanskje litt mer fremtredende men jeg må se godt etter enda... 

Synes dere som skriver her inne at damer på 35-50 er stygge? Jeg klarer liksom ikke å synes at folk er stygge bare fordi de ser ut som alderen de er i? Men dette er et problem. Jeg merker det smitter over på meg når folk hele tiden skal slrive her om hvor fæle de ser ut når de kommer i en viss alder osv ...

Anonymkode: 76af1...5a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhodet ikke, det er masse attraktive "eldre" personer, men det er jo klart at en sammenligner seg selv og andre både oppover og nedover i alder. 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Synes dere som skriver her inne at damer på 35-50 er stygge?

Stor forskjell på 35 og 50 da. Jeg ser ikke på en dame på 50 som et seksuelt vesen (for meg), og tenker ikke at de er stygge. Det er jo det samme med andre menn feks, jeg synes ikke de er stygge selv om de ikke er aktuelle sexpartnere.

Anonymkode: b4065...e3a

AnonymBruker
Skrevet

Overhode ikke. Synes mange godt voksne mennesker er vakre. Av kvinner synes jeg Helen Mirren er nydelig, av menn synes jeg Patrick Stewart er kjekk. Begge de er langt fra unge, for å si det sånn hah

Anonymkode: 10ab3...608

Skrevet

Nei på ingen måte. 

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. Jeg synes faktisk det er utrolig mange som bare blir penere og penere med årene. 

Anonymkode: 7ac7f...eeb

• Liker 5
Skrevet

Utseende har vel lite med elder å gjøre. Noen blir penere med årene. Jeg syns ikke at 35-50 kan kalles "eldre". Det gir heller ikke noe mening å tro at noen er stygg pga sin elder 🤔.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har også oppdaget noe snodig, at mange av de jeg gikk på skole med som ble oppfattet som pene, har blitt mindre pene som voksne. Og de mindre pene har blitt penere med årene. 

Anonymkode: 7ac7f...eeb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

30+ er ikke eldre.  70 + er eldre.  Herregud.  Man ikke ikke oldis så fort man har passert 20. 

Anonymkode: b37e5...823

• Liker 7
Skrevet

Jeg er litt satt ut over å bli karakterisert som eldre jeg nå 😅

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, man blir da ikke stygg fordi man får litt rynker og andre aldringstegn? Synes selv smilerynker og slikt kan gjøre mye for en persons sjarm og utstråling. 

Anonymkode: 64f9b...f45

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at folk mellom 25 og 50 voksne, ikke "eldre". Damer i alle aldre er vakre. Det er livsfarlig å begynne å tenke at man er gammel fra man er ung. Det ødelegger livskvaliteten din - snakker av erfaring. Hilsen GAMMEL 33 åring, som følte seg akkurat like gammel for 10 år siden. Hva er det godt for?? :(

Anonymkode: 8f547...86e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må helt ærlig si at det er få mennesker jeg synes er stygge,uansett rynker og aldrende hud. Dersom noen får tydelige, dype rynker i veldig ung alder (før 30-35) legger jeg merke til det og synes kanskje litt synd på dem, men de er ikke dermed stygge. Det finnes mennesker med rynker som er kjempepene og det er mennesker uten rynker som er mindre pene, og vice versa. De verste rynkene er røykerynker rundt munnen, type anus-munn. Smilerynker er bare pent, både på kinn og rundt øyne.

Det aller verste er uansett folk som er hysterisk for å få alderstegn som starter med botox i 20-årene og driver iherdig med fillers og oppstramming hele resten av sitt liv. De gjør det for å se unge ut, men mange ender opp med å enten se stive og mimikkløse ut, eller bare eldre. Jeg mener helt seriøst at mennesker er finest i all sin naturlighet, med rynker og hele pakka. Det skal være bra ille før jeg reagerer.

Anonymkode: d7b4c...108

• Liker 2
Skrevet

Bare de som har veldig solaldret lærete hud. Dette ser ikke naturlig ut. Bruk solkrem folkens!!

Men naturlige linjer synes jeg kan være sjarmerende.

Anonymkode: 9517d...285

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...