Jimjam Skrevet 9. august 2020 #21 Skrevet 9. august 2020 Jeg liker smaken. Drikker noen få hvitviner, champagne, prosecco og noen få drinker. Fordi jeg liker smaken. Det jeg ikke liker smaken på drikker jeg heller ikke. Liker ikke å bli brisen og full, så det beste hadde vært om det var alkoholfritt, men alkoholfrie viner smaker sjelden godt.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #22 Skrevet 9. august 2020 Slutt med alkohol/vin/øl. Jeg håper virkelig det blir forbudt med det. Anonymkode: 95248...65f
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #23 Skrevet 9. august 2020 Jeg drikker vin, men ikke ofte. Liker vin til god mat. Liker også den avslappede og varme følelsen jeg får i kroppen av vinen. Da jeg var yngre likte jeg vel best rusen. Anonymkode: 6c8cb...ca0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #24 Skrevet 9. august 2020 Jeg nyter vin sammen med god mat, det hever smaksopplevelsen. I tillegg synes jeg det er behagelig å bli litt brisen en sjelden gang i blant. Full er jeg aldri, ser ikke poenget i det. Drikker kanskje gjennomsnittlig 4 glass vin i måneden. Anonymkode: 90e9d...d4c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #25 Skrevet 9. august 2020 Elsker øl, prøver å smake en ny hver gabg jwg skal ha en til middag. Drikker også alkoholfri om det passer best/frister mest. Liker også den milde "buzzen" jeg får av 1-2 øl 😅 hater å være full da. Drikker 1-2 øl maks ro ganger i måneden Anonymkode: 4b294...470
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #26 Skrevet 9. august 2020 For å bli full Anonymkode: 11028...a89
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #28 Skrevet 9. august 2020 Drikker alkohol 1-2 ganger i året, mest for at jeg ikke gidder det massive drikkepresset som nordmenn utøver i sosiale sammenhenger. Ender ofte opp med å gå med samme øl-boksen hele kvelden Snor meg unna jobbfester og slikt, men blir jo invitert til lag med folk jeg har nær relasjon til, så det er nå min måte å løse det på. Anonymkode: 7ab49...a88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå