Gå til innhold

Kun 360 av 5300 personer som ringte coronatelefonen i Oslo lørdag, fikk svar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men 5300 anrop kun i Oslo (hvis jeg forstår dette riktig) er jo sinnsykt mange. Hvorfor er det så mange som ringer? Er det fordi de tror at de kan være smittet eller er det kanskje også pga. andre spørsmål, vedr. karantene osv.?

Anonymkode: 5552c...70b

AnonymBruker
Skrevet

Her er coronatelefonen lagt ned

Anonymkode: 5a1e6...562

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men 5300 anrop kun i Oslo (hvis jeg forstår dette riktig) er jo sinnsykt mange. Hvorfor er det så mange som ringer? Er det fordi de tror at de kan være smittet eller er det kanskje også pga. andre spørsmål, vedr. karantene osv.?

Uansett hva det er så er det latterlig at kapasiteten er så dårlig etter måneder med pandemi. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere slutter å lese vg.no, og dagbladet.no. Og slutter å spre skremselspropaganda her inne. Så blir jo henvendelsene redusert til de fornuftige telefonene, og kapasiteten vil være god nok. 

Anonymkode: f2db6...860

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, NorthernLight skrev:

Uansett hva det er så er det latterlig at kapasiteten er så dårlig etter måneder med pandemi. 

Joda, men det høres ikke bra ut at det er så mange som trenger å ringe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere slutter å lese vg.no, og dagbladet.no. Og slutter å spre skremselspropaganda her inne. Så blir jo henvendelsene redusert til de fornuftige telefonene, og kapasiteten vil være god nok. 

Folk har rett til å få korrekt og oppdatert informasjon, helst på sitt eget språk. Informasjonen som gis, må være omfattende og godt dokumentert, og hver person bør ha krav på minst en times kontakt. Koronatelefonen må åpenbart bemannes vesentlig bedre.

Anonymkode: 4443c...49d

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil aldri skje, noen ser det som sin hovedoppgave å saumfare nettet for negative nyheter og lage nye tråder her. 

Anonymkode: bd081...fb6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda, men det høres ikke bra ut at det er så mange som trenger å ringe.

De har vel fått symptomer og ønsker å testes da.

Anonymkode: a3176...574

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tuller du nå? Det er faktisk ganske farlig situasjon nå i Norge!

Anonymkode: 33470...ff1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte riktignok i en annen kommune, men har ikke sjans til å komme gjennom. Ringte legevakta, og de sier bare jeg må prøve igjen i morgen. Helt håpløst, jeg har symptomer og bør testes, skulle jo vært på jobb. 

Anonymkode: d933f...56a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

"If we just did less testing, we'd have less cases....."

Anonymkode: 837ed...72e

• Liker 1
  • Opprett ny...